עמק יזרעאל: מדליות לשחייני המים הפתוחים באליפות ישראל

כבוד למועדון השחייה של עמק יזרעאל – באליפות ישראל לשחייה במים פתוחים אשר התקיימה באילת. איברהים מסרוואה בן ה -15 הוכתר כאלוף ישראל במשחה ל -10 ק"מ

שחייני הפועל עמק יזרעאל רשמו הישגים מרשימים: איברהים מסרוואה בן ה -15 הוכתר כאלוף ישראל במשחה ל -10 ק"מ, לאיברהים הצעיר זו זכייה ראשונה באליפויות ישראל.
יונתן רוסין בן ה-16 ממגדל העמק, הלומד בבית הספר ויצ"ו נהלל, סיים במקום השני במשחים ל-5 ק"מ ו -10 ק"מ. מעבר לשתי מדליות הכסף הבטיח לעצמו רוסין גם מקום בנבחרת ישראל לנוער והוא ייצג את ישראל באליפות אירופה ובמשחקי הים התיכון.
רותם שמרון בת ה-19 מגבעת אלה שסיימה רק לפני מספר שבועות את הטירונות הצבאית, סיימה במקום השלישי במשחה ל -5 ק"מ ותייצג את ישראל באליפות אירופה.

• תוצאות טובות גם לשחיינים הבוגרים

יובל ספרא מתמרת הלומד בארצות הברית שחה במשחה ל 10 ק"מ, כהכנה להשתתפות באליפות אירופה לבוגרים שתערך בקרוב בהולנד. ספרא עתיד לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בריו 2016, בנוסף, הוא ייצג את ישראל באליפות אירופה שתתקיים בלונדון במשחה ל -200 גב, במשחה זה ינסה יובל להשיג את הקריטריון לריו 2016.
אנדרי טוט, מאמנה הראשי של קבוצת השחייה של עמק יזרעאל, אמר: " נדיר ביותר לראות שחיין כמו יובל ספרא המתמודד בהצלחה גם בבריכות וגם במים פתוחים. השחיינים שייצגו את הפועל עמק יזרעאל באליפות השיגו תוצאות טובות מאד ואנו שמחים וגאים על כך שהם ייצגו את נבחרת ישראל והאגודה בתחרויות בינלאומית בחלק מסגל נבחרת ישראל".

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|