עמק יזרעאל: מגרש כדורעף חופים חדש נחנך השבוע בתמרת

כבר לא צריך ללכת לים: בשורה לחובבי הכדועף בעמק יזרעאל, נחנך מגרש כדורעף חופים בתמרת. צילום: דוברות המועצה האזורית עמק יזרעאל

בשבת האחרונה נחנך מגרש כדורעף חופים חדש ביישוב תמרת. המגרש שהוקם ב-2011 אך עם השנים דעך והוזנח. בתקופה בה היה פעיל, הוא היה מקום מפגש בו שיחקו צעירים ובוגרים, זה לצד זה בהנאה רבה. מקום אשר יצר חיבורים וחיזק את הקשרים הקהילתיים.
באפריל האחרון יצא קול קורא לשיפוץ מגרשי ספורט מטעם המועצה. כדי להחזיר עטרה ליושנה, היישוב החליט להיענות לו.
בעמק מספר לא מבוטל של שחקני כדורעף חופים ובתמרת בפרט,  ביישוב קיים גרעין קשה של שחקני כדורעף חובבים, הנפגשים בקביעות באולם הספורט פעם בשבוע, ופעם בשנה מתקיים טורניר כדורעף חגיגי בשיתוף כלל הקהילה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


על כן, היה רצון שהמגרש יחזור להיות מקום משמעותי לקיום פעילות ספורטיבית מהנה, המייצר מפגשים חברתיים, בעיקר עבור הנוער ביישוב.
השיפוץ שבוצע כלל הקמת גדר היקפית גבוהה, שדרוג משטח החול, קניית רשתות חדשות וסימון היקפי. מגרש זה מצטרף למגרשים במזרע, שריד ושמשית, בהם ישנם מגרשי כדורעף חופים.
המגרש נחנך במעמד מנהל מחלקת הספורט במועצה, ניר שנער ונציגי היישוב שאמרו כי הם "מצפים לראות בקיץ הקרוב תושבים שמגיעים עם ילדים, כובעים וקרם הגנה, לצלילי קריאות עידוד וקולות חבטה בכדור".

 

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|