עמק יזרעאל: לכו לבקר בחצר ג'ון דיר במוזיאון העמק ביפעת

בסופ"ש האחרון נחנך חצר ג'ון דיר במוזיאון העמק ביפעת, החצר, מנציחה את המורשת המפוארת של העמק יזרעאל, ומתארת את המעשים המופלאים שעשו החלוצים בתחילת המאה

בסוף השבוע האחרון התקיים כנס עודדי השנתי במוזיאון העמק ביפעת, לזכרו של עודדי ארצי, מייסד מוזיאון העמק. במסגרת הארוע, חנכו במוזיאון את פרוייקט חצר הטרקטורים של ג'ון דיר, פרוייקט שהתאפשר הודות לשיתוף פעולה ותקציבים של המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל, פרוייקט "ציוני דרך" של משרד ראש הממשלה, משרד החקלאות וכן מנהל התרבות.
הטקס נערך במעמד ראש פרוייקט ציוני דרך במשרד רה"מ ראובן פינסקי, ליאורה בארי רפרנטית אתרי המורשת, עמרי שלמון – מנכ"ל המועצה לשימור אתרים, שלומית נמליך נציגת מנהל התרבות, דרורה נחום נציגת משרד החקלאות, עידו דורי סגן ראש המועצה האזורית יזרעאל, הנהלת המוזיאון והעמותה וכן משפחתו של עודד ארצי ז"ל.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

במהלך הכנס ערכו המשתתפים סיור בחצר החקלאית וגם הצטלמו ליד אחד הטרקטורים החדשים של ג'ון דיר שהוצבו ברחבת המוזיאון.
סגן ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, עידו דורי, ברך ואמר: "השנה, אנו חונכים בשמחה גדולה, את הפרויקט של חצר הטרקטורים של ג'ון דיר – פרוייקט שמתאפשר הודות לפרויקט המורשת שמוביל משרד ראש הממשלה "ציוני דרך", במסגרתו הועברו תקציבים מבורכים לשדרוג תצוגות במוזיאון, שילוט, הקמת תצוגה חקלאית גדולה יותר והטמעת חצר ג'ון דיר".
דורי הודה למשרד רה"מ על התמיכה התקציבית לטובת הפרויקט וכן למועצה לשימור אתרי מורשת בישראל ותמיכת משרדי ממשלה נוספים, מנהל התרבות ומשרד החקלאות.
דורי הוסיף עוד כי: "חצר ג'ון דיר מנציחה את המורשת המפוארת של העמק יזרעאל, במסגרת המוזיאון ומתארת את המעשים המופלאים שעשו חלוצי תחילת המאה, שמקבלים חיים חדשים ונחשפים לקהלים גדולים יותר וצעירים יותר, הודות למיזוג שבין חדש לישן, לשדרוג התצוגות, הוספת מוקדי עניין והפיכת המוזיאון לרלוונטי גם היום. " דורי הודה להנהלת המוזיאון – לברקת כהן ואבנר גלילי, על עשייתם המבורכת במוזיאון.

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|