עמק יזרעאל: כיתות א'- ג' שבו היום ללימודים ברחבי המועצה

לאחר תקופה מורכבת וממושכת של עצירת מערכות החינוך, היום שבו ללימודים כ-225 תלמידי כיתות א'-ג', ההסעות פעלו כסדרן ועל פי הנחיות משרד הבריאות. צילום: דוברות מוא"ז עמק יזרעאל

היום (3.5), שבו ללימודים כ-225 תלמידי כיתות א'-ג' מיישובי המועצה.  לאחר שבמועצה ובבתי הספר היסודיים נערכו מראש לקראת אפשרות זו ולמרות שההודעה הרשמית ממשרד ראש הממשלה הגיעה רק ביום שישי בצהרים, כלל בתי הספר היו ערוכים ומאורגנים לפתיחת בתי הספר היום.
ממוא"ז עמק יזרעאל נמסר כי מתכונת  הלמידה תתקיים על פי הנחיות משרד הבריאות: הלימודים יתנהלו בקבוצות מפוצלות במרחב הבית ספרי, תוך שמירה על כללי התו הסגול, המגדיר את תנאי ההיגיינה והבטיחות הנדרשים.
בכל בית ספר הוגדר ממונה קורונה שפועל בתאום עם מחלקת הבטיחות במועצה למתן מענה מיטבי לשמירה על בריאות התלמידים וצוות בית הספר.
ההורים מתבקשים למדוד לכל ילד בכל בוקר חום ולמלא טופס הצהרה על בריאותו. ילדים יגיעו לבית הספר עם אמצעי מיגון והיגיינה אישית על פי הנדרש. מנהלות בתי הספר, המורים והצוותים החינוכיים המתינו בהתרגשות לקבלת הילדים ופתחו את הלימודים באווירה חגיגית.
ההסעות יצאו הבוקר על ידי רכבי המועצה בשני סבבים, במהלך השבוע ייבחן מערך ההיסעים במטרה לתגברו ולשפרו. בכל רכב (מיניבוסים, אוטובוסים, אוטובוסים ארוכים) ישב ילד בכל ספסל, למעט שניים בספסל האחורי, תוך שמירה על המושבים מאחורי הנהג פנויים ועל קיבולת מקסימלית של 24 ילדים באוטובוס.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שכבות י"א-י"ב בבתי הספר התיכוניים ישובו ללימודים החל ממחר (4.5) בקבוצות קטנות של תלמידים, למתכונת לימודים לקראת בחינות הבגרות.
הנחיות מפורטות יופצו על ידי בתי הספר לתלמידים, במהלך היום.
יפתח גיא, מנהל אגף החינוך במועצה אמר: "המועצה ואגף החינוך מבקשים להביע הערכה והוקרה גדולה לצוותי החינוך בכל המערכות החינוכיות בעמק. הוקרה רבה נתונה מצדנו גם להנהלות היישובים, לקהילות, ובראש ובראשונה לכם ההורים. אנו מודעים הן לקושי הגדול המוטל על כתפי כולם בעת הזו והן להירתמות של כלל הגורמים לשימור המהלך החינוכי והלימודי במשך כל התקופה".
אייל בצר, ראש המועצה הוסיף: "מערכת החינוך מתחילה היום את חזרתה המדורגת והברוכה לשגרת לימודים. המועצה ככלל ואגף החינוך בפרט, יחד עם מנהלי בתי הספר ומנהלות מערכות הגיל הרך עושים את מירב המאמצים כדי להביא את מערכות החינוך לכדי פעולה מהר ככל הניתן, תוך שמירה על הנחיות משרדי הבריאות והחינוך. אנו מאחלים לכולם חזרה מוצלחת ובטוחה ומבקשים את שיתוף הפעולה וגילוי האחריות ההדדית מכלל הציבור, הקהילות והיישובים".

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|

בשישי: יום פתוח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|