עמק יזרעאל:  זוכרים את גיל מיכאלי ז"ל

בבית הספר יחד בגבעת אלה חנכו את "גן גיל" ע"ש גיל מיכאלי, תלמידת בית הספר שנפטרה בטרם עת. הגן הצמוד לבית הספר משמש את התלמידים ללמידה, משחק ובילוי בטבע.

זוכרים את גיל מיכאלי – בבית הספר "יחד" בגבעת אלה, חנכו בטקס מרגש, את "גן גיל" – גן לזכרה של גיל מיכאלי, תלמידת בית הספר, שנפטרה בטרם עת לפני מספר שנים. הטקס נערך במעמד הוריה של גיל – יהודית ואיציק מיכאלי מגבעת אלה, מנהלת אגף החינוך במועצה – רחל שחורי, נציגי ועד ההורים ותלמידי בית הספר. "גן גיל" – הינו שטח טבעי שסופח לבית הספר והפך לגן מטופח בו מבלים הילדים במהלך ההפסקות וגם בשיעורים ובפעילות סביבה וטבע.

נירה מרום, מנהלת בית הספר, ברכה בפתח הטקס ואמרה: "התכנסנו היום לציון החיבור של גן גיל אל חצר ביה"ס "יחד". ביה"ס שלנו נושא את השם "יחד" לא כסיסמה, אלא אנו פועלים לאורו של ערך השייכות מתוך חיבור לקהילה. בביה"ס למדה והתחנכה גיל מיכאלי, שהגן נושא את שמה, והוקם לזכרה.בחרנו לחנוך את הגן ביום סיום השבוע הירוק שלנו, שבוע ט"ו בשבט, מתוך רצון להציג את המקום המקסים, שנוצר לזכרה, כחלק מהחיבור לדברים שגיל אהבה: הטבע והחתולים, שמילאו את ליבה בשמחה".

טקס חנוכת גן גילי
טקס חנוכת גן גיל

במהלך הטקס, הציגו הילדים באמנות, משחק ושירה, דברים שגיל אהבה – טבע, חתולים עצים ופרחים. מרום הודתה למשפחת מיכאלי על שיתוף הפעולה ועל הרצון להתחבר ולעשות למען ילדי ביה"ס ופיתוח המקום, ברגישות ואהבה, וכן הודתה למועצה האזורית עמק יזרעאל, לאגף החינוך וההנדסה שסייעו בחיבור השטח לבית הספר והסיוע בעבודות הגינון במקום.
עוד הודתה מרום למזכירות היישוב גבעת אלה, להורים ולכל הגורמים המקצועיים שהיו מעורבים במיזם.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

הוריה של גיל, איציק ויהודית מיכאלי, קיבלו מילדי בית הספר תעודת הוקרה על הגן המשמש אותם ללימודים ולפנאי והודו לכל העושים במלאכה: "תודה שלוחה להנהלת וצוות מורי בי"ס "יחד", להנהלת גבעת אלה וחבריה, למוא"ז עמק יזרעאל ולכל החברים והידידים שנרתמו ותמכו בהקמה, תחזוקה וטיפוח המקום".
בהמשך, מורתה של גיל ז"ל, סיפרה זכרונות על התקופה בה חינכה את גיל. "גן גיל" הינו למעשה חלקה העליון של "חורשת גיל" שהוקמה בשנת 2005 וצורפה השנה לתחום בית הספר, מה שיאפשר שימוש מלא בכל השטח, הן ככיתת לימוד חיצונית, שטחי משחק ופעילות "ירוקה" לשתילה, גינון ולימוד הטבע.

יום ההתרמה השנתי של עמותת איל"ן יוצא לדרך בנוף הגליל

|

מבמת הריקודים הבינ"ל לנטרול מחבלים: המסלול של אנה צ'נוה מנוף הגליל

|