עמק יזרעאל: המוא"ז הצטרפה לפרויקט 500 של רשות הטבע והגנים

המועצה האזורית עמק יזרעאל מצטרפת לפרויקט 500 של רשות הטבע והגנים במסגרת הפרויקט של רשות הטבע והגנים, מועסקים אנשים ללא עבודה למטרת שמירת הטבע והמורשת

התקופה הנוכחית מקרבת אותנו לסביבה הקרובה לביתנו. אנשים רבים יוצאים לטבע לצורכי הפוגה, ספורט ועוד. השטחים הפתוחים הופכים לחלק מהחצר הפרטית שלנו. אנו נחשפים לקסם וליופי שסביבנו וגם… למפגעים ואשפה.
באגף איכות הסביבה במועצה, פועלים בדרכים רבות ומגוונות על מנת לשמור על העמק של כולנו. במסגרת מאמצים מגוונים אלה, המועצה מצטרפת לסייע בפרויקט 500.
פרויקט 500 הוא פרויקט של רשות הטבע והגנים, בתמיכת משרד האוצר, המעסיק 500 עובדים מקרב הבלתי מועסקים במשימות ניקיון, שימור טבע ומורשת. בעקבות שיתופי פעולה הדוקים של המועצה עם רשות הטבע והגנים, קיבלנו את הזכות לצרף מתנדבים של המועצה לסייע בניקיון שטחי המועצה.
לפני שבועיים, קבוצה קבועה של כ- 8 עובדים החלה במרץ בפעולות ניקיון בשטחים הפתוחים ברחבי המועצה, בחורשות וביערות סביב היישובים.
אגף איכות הסביבה במועצה בנה תכנית עבודה, המלווה על ידי פקחי רשות הטבע והגנים ופקחי האגף ובהתאם לצרכים העולים מהשטח. המועצה תומכת בפעילות הניקיון בעזרת טרקטורים, משאיות ואמצעים נוספים על מנת שיתבצע ניקוי יסודי, בשטחי המועצה ובשטחים המטופלים על ידי רשות הטבע והגנים.
הקבוצה המסורה, כבר הספיקה לנקות את יער האלונים סביב אלוני אבא ובית לחם הגלילית, יער האלונים ליד מנשיית זבדה, תל שמרון והשיטה המלבינה. יחד אתכם, נגיע לכל חלקה ברחבי העמק