עמק יזרעאל: הלוחמת שעלתה מקליפורניה נבחרה למצטיינת נשיא

הקורונה, מבצע שומר חומות וההתרגשות עם קבלת אות מצטיינת הנשיא. "זו זכות לשמור על התושבים ועל המדינה. אני מאוד שמחה לקחת חלק מההגנה על המדינה", אומרת סמל עדן פריג'-לוינסון, לוחמת בגדוד עיתם 611

היום(חמישי) התקיים טקס מצטייני נשיא המדינה, יצחק הרצוג לכבוד יום העצמאות ה-74. בין המצטיינים נבחרה לוחמת בגדוד עיתם 611, סמל עדן פריג'-לוינסון מהקיבוץ גזית.
סמל פריג׳-לוינסון נולדה בלוס אנג'לס, קליפורניה ובסוף יולי 2020 בלב הקורונה היא החליטה לעלות לישראל ולגור בקיבוץ שבעמק יזרעאל. עדן עלתה לישראל במטרה להתגייס לצה"ל ולהיות לוחמת בצבא הגנה לישראל. כיום עדן לוחמת בגדוד 611 בחטיבה 282, בכדי לתת את המקסימום מעצמה ולתמוך במקום שהיא כל כך אוהבת.
אחת החוויות המשמעותיות מהשירות של עדן הייתה שומר חומות ועליה היא מספרת: "קפצנו כמסלול כדי להיות על גזרת עזה. הרגשתי את המשמעות של מה שאני עושה בשירות. זו זכות לשמור על התושבים ועל המדינה, אני מאוד שמחה לקחת חלק מההגנה על המדינה. "
על קבלת אות מצטיינת הנשיא סמל פריג' לוינסון מספרת: "זה מאוד מרגש לקבל הצטיינות מנשיא המדינה. זכיתי במפקדים מעולים שלימדו אותי את כל מה שאני יודעת ואני מודה על כל התמיכה והשקעה שקיבלתי מהם."