עמק יזרעאל: הישגים לנבחרות הרובוטיקה של בתי הספר בעמק

במועצה ברכו על הזכייה ואמרו השבוע: "אנו גאים ומתרגשים עם התלמידים ובתי הספר על הזכייה"

קבוצות הרובוטיקה של אלון הגליל A.G.C.Team ושל בי"ס הדמוקרטי בנהלל דמוקרTeam השתתפו השבוע בתחרות הרובוטיקה האזורית FLL שהתקיימה במרכז הקונגרסים בחיפה. הקבוצה מבית הספר הדמוקרטי בנהלל זכתה מקום שני בפרס עבודת הצוות. הקבוצה מאלון הגליל זכתה מקום ראשון בפרס המחקר החדשני, ונבחרה לעלות לתחרות הארצית. המחקר של הקבוצה עוסק בפתרונות אטימה למבנים שייבנו על המאדים לצורך שהיה ארוכת-טווח. המחקר בוצע בליווי ותמיכה של חברת HQ Architects וקבוצת Bubble Base .

הישגים מרשימים גם לקבוצת הרובוטיקה האזורית של בית הספר יחד בגבעת אלה – הקבוצה עלתה השבוע לגמר הארצי בתחרות לאחר שתלמידי בית הספר עבדו והשקיעו חודשים ארוכים בשיתוף המנחים מהצוות- ענת וייס וליאור וינטרוב ובליווי של ההורים המתנדבים, גיא יוחנן ועמית בן קיש.

נירה מרום, מנהלת בית ספר "יחד" אמרה השבוע: "ההתלהבות של התלמידים, הצוותים וההורים המלווים את העשייה מדבקת, אנו רואים פרוייקטים שנעשים בחדווה, במסירות ועם תוצרים מדהימים הן ברמת תכנות הרובוט והן ברמת החקר המדעי שצויינה לשבח בתחרות. בית הספר מוקיר ומעודד את העשייה וימשיך לתמוך בפיתוח קבוצות הרובוטיקה בשכבות ב' – ו'".

במועצה ברכו על הזכייה ואמרו השבוע: "אנו גאים ומתרגשים עם התלמידים ובתי הספר על הזכייה, כל הכבוד להורים ולצוותים שמעודדים ודוחפים את הילדים, היצירתיות והמסירות מוכיחים את עצמם וההישגים בהתאם". בתחרות הארצית שתתקיים במהלך חודש פברואר יתחרו על המקום הארצי הקבוצה מבית ספר "יחד" גבעת אלה וקבוצת הרובוטיקה של היישוב אלון הגליל.

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|