עמק יזרעאל: תכירו את האזרחים החדשים של "עמקים תבור"

לאחרונה, קבלו  190 תלמידי  שכבת  י' של תיכון "עמקים תבור" את  תעודות  הזהות  שלהם  בטקס  שנערך באולם  הספורט  ברמת  ישי. בטקס ברכו את התלמידים עופר בן אליעזר, ראש  מועצת רמת ישי שהעלה על נס את שתוף  הפעולה המבורך עם "עמקים תבור" ואייל  בצר ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל שפרט בפני התלמידים את חשיבותה של  המעורבות האזרחית: "קבלת תעודת זהות היא יום חשוב ומשמעותי בהתבגרות שלכם עד כה, חגגתם בעיקר מועדים אישיים, ימי הולדת, בר מצווה, בחיק המשפחה הקרובה, הקהילה, והנה כאן אתם עושים צעדים ראשונים ועצמאיים מול המדינה, חובותיה וזכויותיה, כבר לא ספונים בתוך בית האב המשפחתי אלא אזרחים צעירים. יש לכך משמעות גדולה ואחריות גדולה, חובות וזכויות."

בטקס חגיגי קבלו 190 תלמידי שכבת י' של תיכון "עמקים תבור" את תעודות הזהות
בטקס חגיגי באולם הספורט קבלו תלמידי שכבת י' של תיכון "עמקים תבור" את תעודות הזהות
הטקס נערך במעמד ראשי הרשויות ראש מוא"ז עמק עזרעאל אייל בצר וראש מועצת רמת ישי עופר בן אליעזר
הטקס נערך במעמד ראש מוא"ז עמק עזרעאל אייל בצר, וראש מועצת רמת ישי עופר בן אליעזר

דודו גורן, מנהל בית הספר, ברך את התלמידים והתייחס בעיקר  לפן  החברתי ערכי, עליו  שם  בית  הספר  דגש  ואליו  נדרשים  תלמידי בית הספר. בהמשך, ברך גם ראש המועצה המקומית רמת ישי עפר בן אליעזר, והתלמידים עלו והציגו מופע בו שרו, ניגנו והציגו. שיאו של הטקס היה כמובן כאשר מחנכי הכתות חלקו לתלמידים  הנרגשים את תעודות הזהות.
בשכבת תלמידי כיתה י' בעמקים תבור, לומדים כ 190 תלמידים ב- 7 כיתות. התלמידים לומדים ב- 14  מגמות לבגרות החל  מפיזיקה, כימיה, רפואה, ביולוגיה, חנוך  גופני, תקשורת, מדעי החברה, מדעי המחשב, תאטרון, אומנות, גאוגרפיה, כלבנות, מוזיקה  ומחול.
בשנים האחרונות מגיעים תלמידי עמקים תבור להישגים מרשימים בכל התחומים ובקיץ האחרון העניק משרד החינוך פרס לבי"ס על ההישגים בתחום הלימודי והחברתי ערכי. בשכבה זו ממשיך להתקיים (זו השנה החמישית) שיתוף הפעולה המוצלח עם רמת ישי.