עמק יזרעאל: דינה פורת בת ה-92 מכפר יהושע- הסטודנטית הוותיקה בישראל

כ- 1,800 סטודנטים החלו השבוע את לימודיהם בקתדרת עמק יזרעאל

כ- 1,800 מוותיקי העמק החלו השבוע את שנת הלימודים תש"ף בקתדרת עמק יזרעאל ע"ש מיקי שוהם, אותה מפעילה המועצה האזורית בשיתוף עם המכללה האקדמית עמק יזרעאל. טקס פתיחת שנת הלימודים נערך במעמד ראש המועצה אייל בצר, נשיא המכללה פרופ' יצחק הרפז, מנכ"ל המכללה עופר בוזו, מנהלת הקתדרה ריקי שמעוני, מתנדבות וועדת הקתדרה ומאות סטודנטים נרגשים. זו השנה ה- 18 בה פותחת הקתדרה את שעריה ללימודים בפני ותיקי העמק.
גם השנה, בולטת הצטרפותם של גמלאים צעירים רבים לתכניות הלימודים השונות, מנגד, רינה פורת מכפר יהושע, פתחה את שנת הלימודים בגיל 92 והיא הסטודנטית הוותיקה ביותר בארץ.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ריקי שמעוני, מנהלת קתדרת עמק יזרעאל, התרגשה לפתוח את שנת הלימודים בפעם ה- 18: "אנו פותחים בהתרגשות, את השנה ה- 18 של קתדרת עמק יזרעאל ע"ש מיקי שהם. כמעט שני עשורים שאנו מובילים את המיזם המופלא והצומח הזה, ובכל שנה, שוב גואה ההתרגשות, לנוכח הנס: מספר הלומדים עולה בהתמדה והיום עומד כבר קרוב ל 1,800 לומדים, תכניות חדשות נפתחות, אנו ממשיכים לטפח את היצירה בציור, סיורי אמנות וטיולי איכות חורשים את הארץ ואתם, לומדים יקרים שלנו, מרחיבים אופקים ומעשירים את ימיכם".
ראש המועצה הודה במהלך האירוע למכללה האקדמית עמק יזרעאל על שיתוף הפעולה הפורה וארוך השנים וברך את קהל הלומדים: "אין לפרויקט הזה אח ורע גם בכמות וגם באיכות – אני מודה לכל הגורמים ששותפים לפעילות המבורכת הזו – המכללה האקדמית עמק יזרעאל, צוות המתנדבים המסור שלנו וכמובן, מנהלת קתדרת עמק יזרעאל- ריקי שמעוני. תודה לסגנית ראש המועצה בגמלאות – חנה פרידמן שהקימה יחד עם מיקי שהם ז"ל את המכללה לפני 18 שנים ולכם, הסטודנטים, ששוב מגיעים להרחיב דעת ואופקים".

עפולה: מטמיעים את מהפכת ה"צדק התחבורתי"

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|