עמק יזרעאל: בתי הספר התיכונים ממשיכים להציג נתונים מרשימים

כל בתי הספר נמצאים ברמה גבוהה ביותר אל מול הנתונים הארציים, בראשם בית הספר העמק המערבי עם נתון מרשים של מעל ל- 94% בזכאות לבגרות ואחוז מצטיינים גבוה במיוחד

מנתוני הזכאות לבגרות שפורסמו לאחרונה על ידי משרד החינוך עולה כי התיכונים בשטחה של המועצה האזורית עמק יזרעאל ממשיכים להציג אחוזי הצלחה גבוהים בהישגים ובערכים המשתקפים מפעילותם. כל בתי הספר נמצאים ברמה גבוהה ביותר אל מול הנתונים הארציים, בראשם בית הספר העמק המערבי עם נתון מרשים של מעל ל- 94% בזכאות לבגרות ואחוז מצטיינים גבוה במיוחד. בנוסף עולה, כי שלושה בתי ספר דורגו כבתי ספר מצטיינים על הישגים ערכיים, חברתיים ולימודים, ביניהם: מקיף עמקים תבור, מקיף חקלאי ויצ"ו נהלל ומקיף ולדורף הרדוף.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


בתוך כך עולה מנתוני משרד החינוך כי התיכונים הגדולים בעמק, בהם לומדים רובם המוחלט של תלמידים תושבי העמק, מציגים אחוזי זכאות לבגרות גבוהים במיוחד:
מקיף 'העמק המערבי' עם 94.1%, ישיבת תקוות יעקב עם 90%, מקיף 'עמקים-תבור' עם 86.5%, מקיף חקלאי ויצ"ו נהלל עם 86% ומקיף ולדורף הרדוף, אשר מציג בשנים האחרונות קפיצה חדה באחוזים, עם 89% זכאות לבגרות.
"בראייה רשותית, תיכוני העמק ממשיכים להציג ממוצע זכאות לבגרות הגבוה מהממוצע הארצי", כך מספרת רחל שחורי, מנהלת אגף החינוך במועצה. "התמונה החינוכית של מערכת החינוך בעמק מעניקה ביטוי נוסף לעבודה המתמדת והברוכה בה לוקחים חלק משמעותי כל אנשי החינוך המצוינים שלנו ולא פחות חשוב מכך- התלמידים והוריהם".

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|

בשישי: יום פתוח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

מנהלי אגפי חינוך התרשמו מהצלחת התכנית "עיר מדברת שפות" בנוף הגליל

|