עמק יזרעאל: בכפר ברוך מתחדשים במתחם כושר וספורט

עמק יזרעאל: בטקס קהילתי רב משתתפים, נחנך מתחם כושר וספורט חיצוני בכפר ברוך, לרווחת התושבים. מושב כפר ברוך נהנה מפריחה בתחום הספורט, לשם כך, הוקם כעת מתחם כושר חיצוני אשר נחנך בשישי שעבר, במעמד ראש המועצה. צילום: דוברות המועצה

בטקס קהילתי רב משתתפים, נחנך מתחם כושר וספורט חיצוני בכפר ברוך, לרווחת התושבים. מושב כפר ברוך נהנה מפריחה בתחום הספורט, לשם כך, הוקם כעת מתחם כושר חיצוני אשר נחנך בשישי שעבר, במעמד ראש המועצה.

במושב, פועלים כוחות פנימיים של ותיקים לצד צעירים, כולם מעורבים, אכפתיים, קשורים למקום ולעשייה החקלאית, הקהילתית והכלכלית. על כן, אין זה מפתיע שהרעיון להקמתו של המתחם, היה של בן המושב, נועם זכרי, מאמן כושר, אשר פועל בהתנדבות ומוביל את תחום הספורט ביישוב. היישוב נענה להצעת קול קורא שפרסמה המועצה וזו, שמחה להיענות להגשת המועמדות מטעם היישוב ולהשתתף במימון הקמת המקום, על מנת להגדיל ולהרחיב את היצע מתחמי הספורט בו.

ראש המועצה, אייל בצר, בטקס גזירת הסרט: "מרחיב את הלב לראות את המושב צומח ומשתנה, מתאים את עצמו לצרכי הקהילה ועדיין שומר על מנהגיו, אופיו וחוזקו.  המועצה תמשיך לקדם ולפעול כל העת, לשיפור איכות החיים וצרכי היישוב ואתם, שמרו על הכושר ותיהנו מפירות העשייה".