עמק יזרעאל: אישה נפגעה מאבן שהושלכה לעבר אוטובוס

האבן הושלכה לכיוון האוטובוס בכביש המוביל מבית לחם הגלילית לקיבוץ אלונים שבעמק יזרעאל. המשטרה פתחה בחקירה. בתמונה: שמשת האוטובוס המנופצת

ביום ראשון השבוע, הושלכה אבן לעבר אוטובוס בכביש המוביל בין מושב בית לחם הגלילית לקיבוץ אלונים בעמק יזרעאל. מהמשטרה נמסר כי נוסעת באוטובוס נפצעה באורח קל מפגיעת האבן וכן שנגרם נזק לשמשת האוטובוס. עוד הוסיפו במשטרה כי שוטרי תחנת מגדל העמק פתחו בסריקות אחר חשודים, וכן שנפתחה חקירה לאיתור משליך האבן. לזירת האירוע הגיעו גם כוחות של מד"א ואיחוד הצלה.

• "לטפל במקרים האלו בצורה מעמיקה. מי שזורק אבן צריך לשבת מאחורי סורג ובריח"

תושב עמק יזרעאל הוסיף כי זו לא הפעם הראשונה שאבנים מושלכות לעבר רכבים ביישובי העמק: "אני יודע באופן אישי על אנשים שספגו יידוי אבנים באזור נהלל, נופית, קרית טבעון, זרזיר ועוד. חלקם נסעו ברכבים וחלקם רכבו על אופניים. רק בנס המקרים הללו הסתיימו ללא נפגעים. מרבית המקרים הללו לא זוכים לחשיפה מכיוון שאנו מצויים בתקופה של אירועים קשים הרבה יותר. חייב לטפל במקרים האלה בצרה מעמיקה ויפה שעה אחת קודם. ניסיון העבר כבר הוכיח שאפשר להיפגע בצורה קשה כתוצאה מיידוי אבן לעבר כלי רכב. המשטרה צריכה לאכוף את החוק במשנה תוקף. מי שזורק אבן צריך לשבת מאחורי סורג ובריח", סיכם התושב.