עמק יזרעאל: אור גדול – הדלקת נרות משותפת לתושבי עמק יזרעאל וזרזיר

מאות תושבי העמק והסביבה הדליקו נר ראשון של חנוכה יחד עם תושבי זרזיר, בארוע חגיגי, בסימן שכנות טובה וקיום משותף ומכבד.  את הארוע יזמו עודד גרניט, קייס מזאריב ותמיר ג'ואמיס והוא נערך במעמד ראש המועצה המקומית זרזיר – עאטף גריפאת, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל – אייל בצר, ראשי רשויות מהסביבה, אישי ציבור וחבר הכנסת אבי דיכטר שכיבד את הארוע בנוכחותו

בעמק יזרעאל חגגו את נר ראשון של חנוכה בארוע חגיגי שיזמו בבית זרזיר – הדלקה משותפת של נר ראשון של חנוכה. הארוע נערך במתנס בית זרזיר, במעמד ראשי רשויות, חבר הכנסת אבי דיכטר ועוד אורחים רבים. במהלך הארוע הדליקו יחד הנוכחים נר ראשון של חנוכה וגם נר ענק – סימן לשיתוף פעולה, שכנות טובה וקירוב לבבות. במהלך הערב ברכו ראשי רשויות שכנות, נערכה שירה משותפת וברכות רבות וכמובן הוגשו לקהל סופגניות מתוקות.

הטקס נערך במעמד ח"כ אבי דיכט, שייחים ומכובדים רבים מהסביבה
הטקס נערך במעמד ח"כ אבי דיכטר, ראש מוא"ז עמק יזרעאל, שייחים ומכובדים רבים נוספים מהסביבה

ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, ברך ואמר: "אני מברך את כל התושבים פה, גם מהמועצה האזורית עמק יזרעאל וגם השכנים והמארחים. לצערנו, הרוב הדומם הוא דומם מדי ואנחנו חייבים להפסיק להיות דוממים. לא ייתכן שהגזענות והרעשנות והפחד מהאחר יהיו נחלת הכלל, אנחנו צריכים שהמסר ייצא מכאן, שהאור הגדול הזה יהיה נחלת הכלל, נמשיך לפעול לקיום משותף, לא נגזר עלינו לחיות יחד, התברכנו בחיים משותפים".


תמיר ג׳ואמיס, מיוזמי הארוע אמר: "התכנסנו הערב להדליק אור – אנחנו שולחים את האור הזה לכל אזרח בישראל, אנחנו מדליקים את הנר לשותפות אמיתית של חיים יחד – אנו יחד נשב יחד נאיר לשלום יחד ונשמור על בטחון הארץ ביחד".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

עאטף גריפאת ראש מועצת זרזיר שארח את ההתכנסות החגיגית, אמר: "אני היום שמח לעמוד כאן ולברך את כל אלו שהגיעו, שבחרו להדליק את הנר יחד איתנו כי אנחנו פה יחד ונמשיך לחיות יחד. תודה לכל ראשי הרשויות שהגיעו, שייח׳ים, מכובדים, כל שכנינו הטובים, יוזמי הערב הזה, עודד גרניט מגבעת אלה, קייס מזאריב ותמיר ג׳ואמיס – תודה לכם על הערב הזה.
כאן בעמק שלנו ככה זה יהיה, זרזיר והישובים הבדואים בסביבה חיים בשותפות חיים לטוב ולרע".

חבר הכנסת אבי דיכטר, הודה למארגנים וציין כי מחמם את הלב להשתתף בארוע מסוג זה וכי הנוכחים בקהל, תורמים יחד רבות לבטחון ישראל ובפעילות המשותפת אף תורמים לחוסן החברתי בארץ.

 

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|