אטרקציה תיירותית חדשה בעמק: תכירו את שביל מינוס מאתיים

נחנך שביל המחבר את כל ישובי המועצה, והוא מציע למשתמשים בו פינות מנוחה, שוקת מים ומסלול שצופה לנוף מרהיב

לאחרונה נחנך במוא"ז עמק המעיינות שביל "מינוס מאתיים"  המרהיב ביופיו ומחבר את ישובי המועצה.
רצים, הולכים ורוכבי אופניים לקחו חלק בחנוכת השביל שנסלל לאורכו של כביש מינוס מאתיים המחבר בין יישובי המועצה ומכאן שמו.
השביל החדש הוא חלק ברשת השבילים הקהילתיים שנסללה בשנים האחרונות ברחבי המועצה, והוא מחבר את הישובים הדרומיים למרכז האזורי והקהילתי של המועצה, ואת  השביל המוביל ממעוז חיים, דרך נווה איתן לבית שאן, ובין השביל המחבר בין טירת צבי לעין הנצי"ב ובין עין הנצי"ב ליישובי ביכורה.
המשתמשים בשביל החדש יוכלו ליהנות לאורכו של המסלול מפינות מנוחה, משוקת מי שתייה, מתעלת המים היפהפייה הזורמת, ומנוף המשתרע עד להרי גלעד ממזרח, וכל השטחים החקלאיים בואכה בית שאן ממערב.
כאמור בחנוכת השביל לקחו חלק' עשרות רצים ממוא"ז עמק המעיינות שלהם זה היה גם האימון האחרון לקראת מרוץ חצי מרתון בו הם ישתתפו בקרוב.
בסיום המירוץ על השביל החדש, ציפתה לרצים ארוחת בוקר בריאה אליהם הצטרפו צועדים ורוכבי אופניים, תושבים ואנשי המועצה שהשתתפו בחנוכת השביל.

ראש מוא"ז עמק המעיינות יורם קרין עם רצי המרתון ותושבים במעמד חנוכת השביל החדש
ראש מוא"ז עמק המעיינות קרין עם רצים ותושבים במעמד חנוכת השביל החדש

ראש מוא"ז עמק המעיינות יורם קרין הודה בנאומו למחלקת ההנדסה והפיתוח של המועצה על הובלת הפרוייקט ואמר: "קונספט שבילי האופניים מספר את סיפורו של עמק המעיינות, כי הוא מייצר חיבור בין אנשים, ובין הקהילות, בתי הספר והמרחב האזורי. הוא נותן אפשרויות רבות לפיתוח הספורט והתרבות בעמק, ולמפגשים ותנועה בין קהילות. השביל הזה הוא משמעותי כי הוא מאפשר להגיע לחוגים, לבתי הספר, למפעלים האזוריים, למקומות עבודה והוא מחבר בין הישובים הדרומיים של העמק לחלקו הצפוני. עוד לא תמה המשימה ואנו פועלים להמשיך ולפתח שבילים נוספים שבאמצעותם יתחברו לרשת עוד ישובים. "

 

 

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|

מוזמנים: ״מלך הפרחים״ כבר פורח בנוף הגליל

|

יהיה שמח ומבדח: אירועי פורים במועצה לשימור אתרים

|