עמק המעיינות: סמ"ר ה' מעמק המעיינות מצטיין נשיא המדינה

טקס מצטייני הנשיא – 120 קצינים, נגדים וחיילים זכו בתעודות הוקרה וביניהם סמ"ר ה' מעמק המעיינות אשר נושא בתפקיד שאינו מאפשר לפרסם את שמו או תמונתו.

טקס מצטייני נשיא המדינה ליום העצמאות ה-74 למדינת ישראל התקיים ביום העצמאות בבית הנשיא. במהלך הטקס העניק נשיא המדינה תעודות הצטיינות וסיכות ל-120 קצינים, נגדים וחיילים מצטיינים מכלל יחידות צה"ל.
בין 120 המצטיינים גם סמ"ר ה' מעמק המעיינות אשר בשל תפקידו לא ניתן לפרסם את שמו ותמונתו.
ראש המועצה יורם קרין – דיבר עם אמו של ה' בערב החג ובירך את ה' ואת משפחתו ואמר: "זו גאווה גדולה מאוד לכולנו. יש לנו נוער מצויין אשר נמצא בחוד החנית של הגיוס המשמעותי לצה"ל. ה' צמח בעמק, גדל והתחנך בבית ובקהילה ערכיים, למד בבית הספר האזורי המצויין והוא מביא את כל כישוריו וחוזקותיו לתפקיד החשוב אותו ממלא בצה"ל. ישר כוח וחיבוק גדול ומלא בגאווה מכל משפחת עמק המעיינות. "
נשיא המדינה, מר יצחק (בוז'י) הרצוג אמר בטקס:  "קראתי את הסיפורים שלכם. התרגשתי מהסיפורים שלכם. באמת מכל אחת ואחד. אתם כאן: בזכות מי שאתם, ובזכות מי שאנו – בזכותכם. תודה רבה לכם! תודה גדולה לא פחות גם לכם – ההורים והמשפחות היקרות. אנחנו גאים בילדים שלכם וגם אנחנו מתרגשים אתכם! "
ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי: ״מאחורי המילה צבא ומאחורי המילה ׳אנחנו׳ עומדים עשרות אלפי חיילים ומפקדים. ׳אנחנו׳ זה הצופים בגבולות, לרוב הצופות, אלו שמסיירים ואורבים בכל הגזרות, אלו שמבצעים מעצרים, אלו שחוקרים ויוצרים מודיעין, שתוקפים מהאוויר, מהים או בקרקע, שמתאמים את הפעילות בחמ״לים, שמתכננים, שמפתחים אמל״ח, מתחזקים אותו ודואגים לעורף וללוגיסטיקה. ׳אנחנו׳ זה צבא של אנשים, אנשים מסורים ומקצועיים, וביניהם גם אתם, המצטיינים. כל מצטיין עושה זאת בדרכו, אבל לכולם מחנה משותף רחב: מחויבות ומסירות, מקצועיות ושאיפה למצויינות, וגישה בסיסית של הזדהות ומעורבות. הערכתי הרבה לכם. הניסיון מלמד, שהצטיינות איננה עניין רגעי, אלא משקפת תכונה עמוקה ומבוססת, שתפלס לכם דרך בהמשך חייכם."

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|