עמק המעיינות: נחנך מתחם הספורט בביכורה במעמד שר התרבות והספורט חילי טרופר

מתחם הספורט בביכורה הכולל אולם ספורט חדיש ומגרש שחב"ק נחנך ביום שלישי במעמד שר התרבות והספורט חילי טרופר, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות יורם קרין, הנהלות ונציגי יישובי ביכורה

מתחם הספורט הכולל מגרש שחב"ק מדשא סינטטי ואולם חדשני בגודל של 1200 מ"ר נחנך במעמד שר התרבות והספורט – ח"כ חילי טרופר ובהשתתפות הנהלת המועצה, הנהלות ונציגי הישובים. מרכז הספורט החדש מהווה מרכז קהילתי לתושבי ביכורה ומרכז ספורט וחוגי ספורט לתושבי עמק המעיינות כולם. באולם מגרש כדורסל ואימונים משוכללים, חדרי מלתחות, חדרי שופטים וחדר חוגים.
ראש המועצה יורם קרין בירך את השר ואמר: " אנו מודים למשרד התרבות והספורט על מתחם הספורט החדיש כאן בלב יישובי ביכורה. המתחם כולו והאולם כבר משמשים את אוכלוסיית האזור לאימונים ולחוגים במגוון תחומי הספורט, אשר מחבר בין אנשים ובין קהילות כאן בעמק, ומסייע לתהליך הצמיחה והפיתוח האזורי."
שר התרבות והספורט חילי טרופר אמר: "תודה לכל מי שהיה כאן עוד לפניי ואיפשר את הקמת האולם. הספורט הוא הדבר הכי יפה שיש, בטח ברמה הקהילתית. הוא מאפשר מפגשים, תחרותיות והרבה מאוד ערכים שחשובים לנו כמו שיתוף פעולה, עבודה קשה ומאמץ. אני מאחל לכולנו שהרבה דברים טובים יקרו כאן, שהם הרבה יותר גדולים אפילו מהספורט: קהילה, משפחה, ניצחונות, התמודדות עם הפסדים ובעיקר הרבה ביחד של הקהילה. כל מקום כזה כמו עמק המעיינות שבוחר בביחד, בתוך החברה הישראלית, הוא דוגמה ללמידה של כולנו לכמה שיותר חיבורים."