עמק המעיינות: חיוטו – ניידת שירות וטרינרי לטיפול בבעלי חיים

בשורות לבעלי חיות במוע"ז עמק המעיינות: תכירו את את הקרוון "חיוטו"- הניידת לשירות וטרינרי לטיפול בבעלי החיים בעמק

המועצה האזורית עמק המעיינות פועלת לפיתוח חדשנות בכל הקשור בשירות לתושב. וטרינר הרשות ד"ר גרי וולך אשר נותן שירותי וטרינריה לכל בעלי חיות המחמד בעמק, למפעלי המזון, למשקים החקלאיים של בעלי החיים, לפינות החי בישובים ולגן החיות – הגן גורו, חשב שיש לעלות מדרגה בכל הנוגע לשירותי וטרינריה בעמק ויזם הבאת קרוואן המצויד במכשור רפואי אשר יגיע לכל פינה בעמק ויוכל לתת מענה רפואי איכותי לבעלי החיים ולבעליהם.
הקראוון הווטרינרי קיבל את שמו החדש 'חיוטו' – שילוב של המילים חיות ואוטו ויצא לדרך.
באמצעות החיותו מסתובב הווטרינר בכל רחבי העמק ונותן שירותי בריאות מקומיים המאפשרים לבעלי החיים לקבל את הטיפול או השירות לו הם זקוקים במקום המצאם ובתנאי סניטציה טובים ומותאמים, ולבעלי בעלי החיים – הרחבת שירותים והגעה ממש עד הבית או הישוב.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ד"ר גרי וולך אומר: "הניידת החדשה מקבלת כבר תגובות נלהבות בכל רחבי העמק וגם מחוצה לו. אם בעבר היינו מגיעים לישוב ונותנים טיפולים במקומות אקראיים או בעמדה מאולתרת שהיינו פותחים על המדרכה, היום באמצעות הניידת אנו יכולים לפתוח את הניידת בכל פינה ולתת טיפולים מקצועיים ואיכותיים. טיפול בניידת הווטרינרית מאפשר תנאים סניטריים ורפואיים טובים וחדשניים, ויכול למנוע סכנת חשיפה למחלות זיהומיות.
ערך מוסף נוסף של הניידת הוא החינוך. העיצוב של הניידת מאפשר לילדים חיבור מיידי , וה'חיוטו' ישמש גם כמרחב חינוכי קהילתי חדשני שיעסוק בחינוך לקידום הבריאות של בעלי החיים למען השמירה על בריאות הציבור והמשפחה."
יורם קרין – ראש המועצה אמר: "בשנה האחרונה אנו פועלים במועצה לפיתוח שירותים עדכניים וחדשניים לתושבים. היוזמה לפיתוח ניידת לטיפול בבעלי החיים בעמק היא חדשנית ומיוחדת, ומאפשרת לתושבי העמק לקבל חווית שירות חדשנית ושירות עד הבית."