בשורה תעסוקתית: שני מפעלים חדשים לפארק צבאים

המפעלים יעסיקו סך הכל כ-180 עובדים חדשים. שני המפעלים החדשים מתווספים למפעל "שלדג", שבנייתו החלה לאחרונה בהיקף השקעה של כ-50 מיליון שקל

שני מפעלים חדשים בתחומי תעשיית המזון צפויים להיקלט בפארק התעשייה צבאים . מספר המועסקים שייקלטו בהם צפוי להגיע לכ- 180 עובדים, מרביתם מיישובי עמק המעיינות , בית שאן והסביבה.
לדברי עזרא שמיר, מנהל פארק התעשייה צבאים, הנמצאת בבעלות משותפת של מוא"ז עמק המעיינות ועירית בית שאן, מפעל ראשוני בארץ המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת ופיקוח מהולנד יוקם בהשקעה של כ- 26 מיליון שקל. המפעל עם אוריטנציה שיווקית בעתיד לחו"ל, ישתרע על שטח של כ- 11 דונם , במבנה של כ- 6,000 מ"ר ומתוכנן להעסיק בשלב ראשון כ- 100 עובדים. המפעל השני, יוקם בהשקעה של כ- 16 מיליון שקל, ישתרע על שטח של כ- 6 דונם במבנה של כ- 4,000 מ"ר ויעסיק בשלב ראשון כ- 80 עובדים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שני המפעלים החדשים מתווספים למפעל "שלדג", שבנייתו החלה לאחרונה בהיקף השקעה של כ- 50 מיליון שקל.
בפארק תעשייה "צבאים" והחברות האחרות הנמצאות בשלב קליטה מתקדמים. לדברי שמיר, הביקוש הגבוה להקלט בפארק "צבאים " נובע מכמה היבטיים: פיתוח נרחב של תשתיות ציבוריות ובהם קו הרכבת שצמוד לפארק , מיקום גאוגרפי, הון אנושי, ליווי צמוד של מינהלת אזור התעשיה ואטרקטיביות כלכלית. "קליטת המפעלים מהווה חיזוק לפריפריה ועיבוי לישובים הקיימים ותספק פרנסה למאות משפחות באזור", ציין שמיר.

ניתוח לכריתת רחם שרירני באמצעות רובוט במרכז הרפואי העמק

|

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|