עמק בית שאן: כל 11 הפועלים חולצו- חמישה נפגעו

ההרוג באירוע בן 30. למרכז רפואי העמק פונו מאירוע הנפילה לבור- 2 נפגעים שפונו במסוק- בני 18, 19. הם מטופלים כעת על ידי הצוותים בחדר הלם צילום: דוברות כב"ה מחוז צפון

כל 11 הפועלים שנפגעו באירוע נפילת הבור באתר העבודה בעמק המעיינות חולצו, מהם סה"כ 5 שנפגעו. במהלך האירוע פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 30. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח העמק בעפולה, את 4 הפצועים, בהם: 2 פצועים במצב בינוני יציב, בהכרה מלאה שפונו במסוק מד"א, מהם: צעיר כבן 18 עם חבלות בבטן ובגפיים, וצעיר כבן 19 עם חבלות כהות בגוף ופציעות בגפיים.
2 צעירים נוספים (ככה"נ נתינם זרים) במצב קל פונו עי צוותי מד"א באמבולנסים לבית חולים העמק. שישה עובדים נוספים שחולצו ולא נפגעו נבדקו ע"י צוותי מד"א ולא נזקקו לפינוי.
סגן מנהל מרחב גלבוע במד"א וויסאם זועבי שהגיע למקום כבר בדקות הראשונות, סיפר: ״הגענו למקום עם אמבולנסים ניידות לטיפול נמרץ ומסוק מד"א שנחת בסמוך, דיווחו לנו שבעת הנפילה היו במקום כ- 11 אנשים, מדובר בארוע מורכב שמצריך שיתוף פעולה מהיר בין הגופים שפעלו במקום וכך באמת היה, בתחילה חולצו והגיעו אלינו 5 נפגעים, אחד היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. 4 נוספים שחולצו היו בהכרה מלא וסבלו מפציעות שונות, לאחר מיון ראשוני וטיפול דחוף בשטח העברנו 2 למסוק מד"א שנחת בסמוך ושנים נוספים לאמבולנסים שלנו ופינינו אותם לבית החולים, בהמשך הגיעו עוד 6 עובדים שחולצו כשהם בלי פציעות בדקנו אותם והם לא נזקקו לפינוי. ביחס לתנאים בשטח, החילוץ הטיפול והפינוי היה מקצועי ומהיר וזה בזכות שיתוף הפעולה שהיה בין כל מי שפעל במקום, לצערנו הארוע הסתיים באובדן חיי אדם".
למרכז רפואי העמק פונו מאירוע הנפילה לבור- 2 נפגעים שפונו במסוק- בני 18, 19. הם מטופלים כעת על ידי הצוותים בחדר הלם. מצבם יציב. שני נוספים הגיעו ומצבם מוגדר קל.

קריסת המנהרה ברשפים

תכירו: מרכיבת הטילים מנוף הגליל שהשתתפה בהגנה האווירית מול איראן

|

״לאמת יש רק צד אחד והיא יצאה לאור היום״

|