עממי: השליח של טראמפ התענג על הפלאפל של עפולה

ג׳ייסון גרינבלט, יועץ המשא ומתן הבינלאומי של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ במזרח התיכון עבר בעפולה וקיבל המלצה מיוחדת לאכול ב״פלאפל גולני"

תושבי עפולה שהרגיעו היום בצהריים את קיבתם במתחם הפלאפליות מול תחנת המשטרה היו עדים לסצנה שנלקחה מסרט הוליוודי טיפוסי.
סמוך לשעה אחת עצרו שני ג׳יפים אמריקאיים שחורים, אימתניים ובוהקים ולאחר שמספר מאבטחים עם אוזניות יצאו מהם, "נשלף" מאח הג׳יפים ג׳ייסון גרינבלט, יועץ המשא ומתן הבינלאומי של נשיא ארה״ב דונלד טראמפ במזרח התיכון.
גרינבלט, עורך דין יהודי אמריקאי שימש כסגן נשיא ויועץ משפטי ראשי של חברת טראמפ ובמהלך קמפיין הבחירות אף שימש כיועצו של נשיא המעצמה החזקה בעולם בנושא ישראל.
הנוכחים זיהו מיד כי מדובר באישיות בינלאומית רמת דרג.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אחד האנשים שניהל שיחה אינטימית עם גרינבלט הוא מנשה ברוך, דמות פוליטית בכירה בעפולה והעמקים וחבר מרכז הליכוד בישראל. "גרינבלט היה אדיב מאוד וגילה צניעות ראויה להערכה. הבנתי מהמאבטחים שלו שהוא היה בדרכו לביקור בצפת וקיבל המלצה מאחד המאבטחים לאכול בפלאפל גוני. הוא הגיע עם פמליה של שישה אנשים, חלקם מאבטחים, דוברי אנגלית ועברית. אני ישבתי עם הבעלים דודו פרץ והופתעתי מאוד לראות אותו למרות שזיהיתי אותו מיד."


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מנשה ברוך: "אחרי שהוא נטל את ידיו כמו יהודי מאמין חובש כיפה והתענג על מנת פלאפל כמו אחרון הסועדים, ביקשתי מהמאבטח שלו לשוחח עימו והוא נענה מיד. הוא דובר עברית רהוטה והייתה לנו שיחה מאוד חיובית. לאחר לחיצת יד חמה אמרתי לו שהעם מאוד מעריך את ממשל טראמפ ומדיניותו וכך גם ביבי נתניהו, ראש הממשלה. דיברתי איתו גם על הרגישות של האזור בו אנו חיים והקושי ליצור שלום עם מדינות ערב. הוא הנהן בראשו וחייך ולאחר מכן המשיך לדרכו כשהוא מלווה על ידי המאבטחים. אין ספק שזו הייתה חוויה יוצאת דופן, לשוחח עם אישיות כל כך בכירה שמדי שבוע נפגש עם המנהיגים הבכירים והמשפיעים בעולם".