עמל עמק חרוד: שכבת יב' נשלחה הביתה בפתיחת שנת הלימודים

גורמים בסביבת בית הספר ציינו כי חלק מהתלמידים היו הלומי אלכוהול במהלך אירוע פתיחת השנה ולכן הוחלט שלא לאפשר להם להתחיל את שגרת הלימודים. בהודעה רשמית של הנהלת ביה"ס עמק-חרוד, וועד ההורים ומנהל החינוך במוא"ז הגלבוע נכתב: "התלמידים התנהגו באופן שאינו מכבד ואינו הולם את המעמד המסורתי. הם נשלחו הביתה, לצורך התפכחות ממעשיהם". צילום: ארכיון

בשבוע שעבר פרסם משרד החינוך פרסם השבוע את רשימת בתי הספר המצטיינים לשנת הלימודים תשע"ט ובין 288 בתי הספר המצטיינים ביותר בארץ נמצא בית הספר הרב תחומי עמל עמק חרוד.
בסמיכות רבה להישג המרשים התמודדו היום בבית הספר עם אירוע הרבה פחות חיובי, כשכל תלמידי שכבת יב' על כללותם נשלחו חזרה לביתם.
גורמים בסביבת בית הספר ציינו כי חלק מתלמידי השכבה התנהגו הבוקר, באירוע לציון פתיחת שנת הלימודים, בצורה לא נאותה בלשון המעטה– ונראה היה כי הם הלומי אלכוהול וב"האנג-אובר".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כאמור בבית הספר לא יכלו להתעלם מההתנהגות של התלמידים והחליטו לנקוט בצעד חריף ויוצא דופן כנגדם.
בהודעה משותפת של הנהלת ביה"ס עמק-חרוד, וועד הורי התלמידים ומנהל החינוך במוא"ז הגלבוע נכתב: "באופן מקומם ומנוגד לכל אמירה חינוכית וערכית שאנו מבקשים להנחיל, התנהגו הבוקר תלמידי שנתון יב', באופן שאינו מכבד ואינו הולם את המעמד המסורתי, של קבלה בברכה את תלמידי השנתונים האחרים בביה"ס, בפתיחת שנת הלימודים. הדבר הוביל לכך, שהאירוע גלש למחוזות לא חינוכיים, עד כדי עצירת האירוע ושליחת התלמידים הביתה, לצורך התפכחות ממעשיהם. מחר, יחזרו כל תלמידי שכבת יב' ללימודים, כאשר השיעורים הראשונים, במהלך כל השבוע, ייוחדו לפעילויות חינוכיות, השמות דגש על גבולות ברורים ודרך התנהלות נאותה בתוך כותלי בית הספר".