עמידר: עבודות נרחבות ב-22 דירות בעפולה ונוף הגליל

עבודות נרחבות לקראת אכלוס דיירים בדירות עמידר בעפולה ונוף הגליל בוצעו בעלות של 1.4 מיליון ₪. צילום: דוד פרץ

מרכז השירות של עמידר בעיר נוף הגליל ביצע טרום האכלוס עבודות נרחבות ב-22 דירות בערים עפולה ונוף הגליל וזאת בעלות הנאמדת ב-1.4 מיליון ₪.
במסגרת זו שר הבינוי והשיכון זאב אלקין, הגיע ל'תת יד' בסיום השיפוצים ולקבוע מזוזה בדירה שבניהול חברת עמידר החדשה, בשכונת נווה יעקב בירושלים. מדובר בשכונה אליה קשור השר אלקין בקשר מיוחד, מאחר ובה התגוררו כל השנים הוריו, שעלו ארצה בעקבותיו בתחילת שנות ה- 90.
בתוך כך, משרד הבינוי והשיכון הגיע לסיכום חסר תקדים עם משרד האוצר בתקציב הקרוב, על הוספת כ- 5,000 יחידות דיור חדשות למלאי הדיור הציבורי. זאת לצד יציאה למבצע השיפוצים הרחב לקראת החגים, אשר לצורך מימושו הגיע המשרד סיכם עם האוצר על הקדמת תקציב של כ-20 מיליון ₪ באופן מיידי עבור פרויקט שיפוצים גדול שהתחיל לפני כשבועיים וחצי במטרה לאכלס כ-300 משפחות הממתינות לדיור הציבורי, בכדי לנצל את כל הדירות הקיימות בדיור ציבורי שלא אוכלסו תקופה ארוכה, עקב צורך בביצוע עבודת נרחבות בהן.
העברה תקציבית זאת הינה במשך לסיכום התקציבי, לפיו בשנתיים הקרובות המשרד יקבל כ-366 מיליון שקלים עבור שיפוץ ותחזוקת הדיור הציבורי. מבצע השיפוצים מתבצע בדירות שלא אוכלסו מזה תקופה מאחר שלא היה תקציב לשפצן, זאת לאחר שלוש שנים בהם התנהל המשרד עם תקציב המשכי לפיו היה ניתן לשפץ רק שיפוצים מסכני חיים.