על פי תנועת הרכבות: המשורר שריגש את דיילת השרות במסילת העמק בעפולה

צוות תחנת הרכבת עפולה רפאל איתן מעניק מידי חודש שירות מסור ואדיב לכ-90 אלף נוסעים; לאחרונה הפתיע אחד הנוסעים, משורר ידוע בעיר, את דיילת השירות והקדיש לה שיר שריגש את צוות התחנה. צילום: דוברות רכבת ישראל

יפה אהרון, דיילת שירות בתחנת עפולה רפאל איתן, המועסקת ברכבת ישראל על ידי חברת "דנאל" מזה ארבע שנים, משרתת מידי יום במסירות את אלפי הנוסעים המשתמשים בתחנה. בתפקידה כדיילת שירות מסייעת אהרון לנוסעים בכל בקשה או שאלה, מידע על זמני הרכבות או רציף יציאתן, עזרה ברכישת כרטיס, עזרה לנוסעים עם מוגבלויות ועוד.
במסגרת תפקידה, מקבלת מידי בוקר במאור פנים את המשורר איציק ג'קי ביטון תושב עפולה, הנוסע בקביעות ברכבת למקום עבודתו בחיפה. ביטון מוכר בעפולה בזכות שיריו, עליהם אף זכה במספר פרסים.
לאחרונה סייעה הדיילת אהרון לנוסע ביטון ברכישת כרטיס, וניצלה את ההזדמנות להחמיא לו על שיריו. איציק התרגש מדבריה, וכשעלה לרכבת כתב לה שיר ושלח אותו אליה.


השיר אותו הקדיש הנוסע איציק ג'קי ביטון מעפולה

בכל בוקר עם חיוך את מקבלת
לכל עובר ושב הבא מלווה ומחייכת
בסבר פנים יפות מובילה לדלת
ומכוונת בנדיבות ובאדיבות לרכבת

סבר פנים יפות הינה תכונה ומעלה
שמעטים זוכים ומסוגלים לה
יד מושיטה לכל מבקש עזרה
אישה מיוחדת בעלת פני נערה

תודה על המבט במלטף והמלווה
אני מרוצה ולכן כאן אני משתחווה
תודה שאת קיימת את מאוד מאירה
יפה כשמך ונעימה לי חוויות מזכירה

סתם ככה על קצה המזלג החד
אני עוד לך אזכיר בבוקר יום מיוחד
שחיוך אינו עולה מאומה אך שווה זהב
ועוד יותר כאשר הוא בא עכשיו


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"לאחר שנים של סבל על הכביש, החלטתי שאני מאמץ את הרכבת ככלי התחבורה המועדף עליי, השירות והיחס של יפה וצוות התחנה בהחלט סייעו לקבלת ההחלטה הזו. כך אני חוסך כסף וזמן", מספר ביטון, "לאחר שיפה עזרה לי בחיוך ובמאור פנים, הרגשתי שאני חייב לומר לה תודה מעומק ליבי, והחלטתי לכתוב לה שיר."
"אני נהנית לתת שירות לכל הנוסעים, ואת איציק אני מכירה עוד טרם לעבודתי ברכבת", סיפרה יפה אהרון, דיילת השירות בתחנת עפולה רפאל איתן. "כשקיבלתי את השיר מאוד התרגשתי, כתבתי לאיציק תודה רבה, ואני מקווה שכל תושבי האיזור ימשיכו לקבל מאיתנו את השירות הטוב ביותר."