על חם: צפו בנאשמים שפרצו לבית במושב נהלל בעמק יזרעאל

במסגרת החקירה עלה כי הנאשמים יצרו קשר ויחד פרצו לשני בתים בחודש מאי – מהם גנבו ציוד יקר ערך ואקדח

לאחר חקירה אינטנסיבית, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים הצליחו חוקרי משטרת ישראל להתחקות אחר שני פורצים – האחד תושב חיפה והשני תושב מועאוויה שפרצו לשני בתים. מדוברות המשטרה נמסר כי במהלך התפרצות נוספת – השניים גנבו רכוש ואקדח אך נתפסו על חם על ידי שוטרים. הנאשמים נאשמים בפריצה במושב העובדים נהלל בעמק יזרעאל ובשתי רשויות נוספות.
במסגרת החקירה עלה כי הנאשמים יצרו קשר ויחד פרצו ל-2 בתים בחודש מאי מהם גנבו ציוד יקר ערך ואקדח.
שוטרי משטרת ישראל שהגיעו לזירות, אספו ממצאים ובחקירה מיומנת הצליחו להתחקות אחר זהות החשודים במעשה ולעצור אותם בזמן ביצוע התפרצות על חם.
אחד מהחשודים שזיהה את השוטרים החל בבריחה רגלית ונעצר לאחר מספר מטרים. בנתיב הבריחה נמצא מוסלק אקדח שעל פי החשד נגנב מהבית במהלך הפריצה.
בסיום החקירת העבירה המשטרה את כל חומרי החקירה לפרקליטות מחוז חיפה אשר הצליחו לגבש תשתית ראיתית כנגד שני הנאשמים והגישו נגדם בקשה למעצרם עד תום ההליכים וכתב אישום בגין התפרצות לבית, גניבה ועבירות נשק.
מדוברות המשטרה נמסר: "משטרת ישראל נלחמת סביב השעון במטרה להגן ולשמור על תושבי מדינת ישראל ורכושם. במסגרת זו היא פועלת בכל המישורים הגלויים והסמויים לאתר את אותם עברייני רכוש המהווים איום לביטחונם של התושבים ולשלום רכושם".