עכשיו זה רשמי: בוריס יודיס מונה לסגן ראש עיריית עפולה

יודיס: "אני מודה לראש העיר על האמון שנתן לי". חבר המועצה איתי כהן מונה למנהל השכונות גבעת המורה ועפולה עילית. צילום: דוברות עיריית[[

חבר המועצה ד"ר בוריס יודיס מונה לתפקיד סגן ראש העיר עפולה, כך קבעו חברי מועצת העיר שאישרו את הבקשה ברוב מוחץ (מלבד חברת מועצה אחת שנמנעה) בישיבת מועצת העיר האחרונה שהתקיימה השבוע. כזכור, ד"ר יודיס מונה לתפקיד לתפקיד סגן ראש העיר כבר בשנת 2008 מיד לאחר נצחונו של אלקבץ בבחירות של אותה שנה והשבוע הוא סוגר מעגל כאשר ישמש, שוב, כסגנו של אלקבץ. ד"ר יודיס ששימש עד כה כמחזיק תיק הקליטה אמר לאחר אישור מינויו לסגן: "אני מודה לראש העיר על האמון שנתן בי. אלקבץ שם את נושא העלייה והקליטה בראש סדר העדיפויות ויחד נמשיך לקדם את הנושא כמו גם נושאים חשובים אחרים".
בתוך כך אושר מינויו של חבר הקואליציה ומחזיק תיק רווחה ופניות ציבור איתי כהן למנהל השכונות גבעת המורה ועפולה עילית ברוב מוחץ של חברי מועצה. "אני מודה לראש העיר אבי אלקבץ ולחברי מועצת העיר שהצביעו בעד המינוי שלי. אני מכיר את השכונות שם גדלתי וינקתי את ערכיי. זו זכות גדולה עבורי לקבל את המינוי, אני מבטיח לעבוד למענכם כבר ממחר. מוזמנים לעקוב פרויקטים רבים יצאו לדרך בקרוב".