עיריית עפולה חילקה אלפי מסיכות לתושבי העיר

פקחי עיריית עפולה וחיילי פיקוד העורף קיימו מבצע הסברה במסגרתו חולקו אלפי מסכות לתושבי העיר ואורחיה והוסבר לתושבים אודות החשיבות של ריחוק חברתי, שמירה על היגיינה ועטית מסיכות

סיירת הסברה, אשר הורכבה מפקחי עיריית עפולה וחיילי פיקוד העורף, קיימה מבצע הסברה נרחב ברחבי העיר עפולה. את המבצע פתח ראש העיר אבי אלקבץ שהודה לפקחי הרשות, לחיילים ולמפקדים, שהחליטו לפתוח את שרשרת מבצעי ההסברה דווקא בעיר עפולה.
על המבצע פיקד  מפקד היקל"ר של עפולה, סא"ל במיל' דודי נחום, שחילק את הצוותים למוקדים שונים בעיר וביניהם: שדרות ארלוזורוב, שדרות הנשיא, השוק הישן, תחנה מרכזית ומוקדים נוספים שם סיירו הפקחים והחיילים והסבירו לעוברים והשבים את החשיבות של ריחוק חברתי, שמירה על היגיינה ועטית מסיכות. בנוסף, חילקו חברי 'הסיירת' עלוני מידע עם הסברים וכן כחמשת אלפים מסיכות שסיפקה העירייה לתושבים.
רב"ט חנה ירוצקי, לוחמת בפיקוד העורף, סיפרה על המבצע: "המבצע היה חשוב מאוד. אנשים רבים לא יודעים כיצד לנהוג ולהישמר נגד נגיף הקורונה. לדוגמא כשסיירנו בתחנה המרכזית ניגשה אליי גברת בת 60 לערך, הגשתי לה פלייר ומסיכה, היא הודתה לי ומסרה כ היא לא יודעת כמה פעמים צריך להחליף מסיכה אז הסברתי לה באדיבות".
מנכ"ל עיריית עפולה, שלום שלמה, אמר: "מאז פרצה מגפת הקורונה לחיינו עיריית עפולה יזמה עשרות מבצעים לטובת הציבור וביניהם מבצעי חלוקת מזון, מבצעי איתור קשישים, מבצעי חלוקת ערכות הפוגה, אירועי תרבות במגבלות המותרות וכמובן מבצעי הסברה וחלוקת מסיכות לתושבים. נמשיך לסייע לתושבים להתמודד בהצלחה במאבק מול הנגיף ויחד ננצח אותו".