הגיבה מהר: הרכז קרון דשילדס חוזר לקדנציה שנייה בעפולה

דשילדס שהצטייו במדי עפולה  לפני שתי עונות. ועזר לחיפה עונה שעברה לעלות ליגה. קפלן מאמן עפולה: "קרון שחקן מוכח בליגה שלנו.אני בטוח שהיכולות המקצועיות שלו, המנהיגות שלו והווינריות שלו יתרמו לנו"

יממה לאחר שחרורו של ליינס דאן בתגובה לרצף ההפסדים של הקבוצה בעקבותיו ירדה עפולה למקום הרביע, החתימה עירוני עפולה את הרכז במדיה שיחק לפני שנתיים- קרון דשילדס, שסיכם הלילה במועדון ויצטרף לסגל של קפלן מחר וינסה לעזור לה לחזור למסלול הניצחונות ולהבטיח את את המקום בפלייאוף ולהתמודדעל כרטיס העלייה לליגת העל.
כזכור דשילדס שיחק בעפולה לפני שנתיים והצטרף לקבוצה כשהיא במקום האחרון והוביל אותה לעשרה ניצחונות ברצף וכמעט נכנסה הקבוצה לפלייאוף העליון. בשנה שעברה הוביל דשילדס את מכבי חיפה לליגת העל והשנה ינסה לשחזר את ההישג בעפולה.
ניר קפלן מאמן הקבוצה אמר לאחר הסיכום עם דשילדס: "קרון שחקן מוכח בליגה שלנו.אני בטוח שהיכולות המקצועיות שלו, המנהיגות שלו והווינריות שלו יתרמו לנו בטווח הקצר לצאת מהתקופה הפחות טובה שלנו ובטווח הארוך בהתמודדות על עליית ליגה".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


דשילדס עצמו היה נרגש במיוחד לחזור לעפולה: "זו ברכה מבחינתי לחזור לעפולה. יש למקום הזה מקום מיוחד בלב שלי. זו היתה הקבוצה הראשונה שלי בישראל ולעולם לא אשכח אותם. לכן כשקיבלתי את ההצעה לחזור לעפולה ולעזור לה לממש את הפוטנציאל שלה ולעלות לליגת העל, לא חשבתי פעמיים והסכמתי להצעה. אני מקבל את האתגר הזה בלב שלם. אין עליי שום לחץ מהתקוות שאוביל את הקבוצה. אני אוהב להנהיג קבוצות ומבטיח לעשות הכל כדי שהקבוצה תעלה לליגת העל. יאללה עפולה!".
מהנהלת הקבוצה נמסר כי היה חשוב לה להגיב מהר למצבה של הקבוצה בתקופה האחרונה ולעזיבתו של הסקורר שלה לייס דאן, וכשעלתה האופציה של דשילדס העניינים נסגרו במהירות והשחקן יצטרף לקבוצה כבר מחר.