עירוני הפועל עפולה: שינוי בסגל של ניר קפלן, הסנטר סטורם וורן חתם

התאמות בעפולה: אלונזו קולמן שוחרר ועובר לקבוצה אחרת בארץ, במקומו חתם הסנטר וורן סטורם עד לסוף העונה, לסטורם ניסיון בלאומית- עזר לבאר שבע לעלות ליגה ונבחר כ- MVP של הליגה באתה שנה – 2018. צילום: דוברות הפועל עפולה

לאחר חיפוש של ההנהלה, המאמן ניר קפלן וצוותו, עירוני הפועל עפולה סיכמה עם הביגמן הוותיק סטורם וורן(2.11, 32) עד לסיום העונה. לאוהדי הכדורסל של הליגה הלאומית, וורן מוכר מעונת העליה של הפועל באר שבע ב- 2018 בה נבחר גם כמצטיין.
וורן שנחת הבוקר בארץ, מגיע לעפולה מהליגה באורוגוואי בה רשם ממוצע של 20 נק ו 9.5 ריב' דומה למספרים שרשם בהוד השרון ובבאר שבע.
בעפולה מקווים כי ההיכרות המוקדמת בין הסקורר של הקבוצה לייס דאן וסטורם תתרום להשתלבותו המהירה. השניים גדלו יחד על מגרש הכדורסל והם נרגשים מאד לשתף פעולה.
וורן אמר לאחר החתימה כי הוא נרגש מאד לחזור לישראל שנחשבת בעיניו כבית שני. הוא מבטיח לתת את כל יכולותיו כדי להגיע לאליפות שנייה בארץ יחד עם הפועל עפולה.
מאמן עפולה ניר קפלן לאחר החתמו של סטורם: "אני שמח מאוד על ההגעה של סטורם, הוא שחקן מוכח בליגה שלנו שכבר עלה ליגה ואנחנו מקווים שהוא יעזור לנו להגיע למקומות שאליהם אנחנו שואפים להגיע".