עידן חדש בשחקים

מקורסים ועד פעילויות פנאי, מהרצאות ועד סדנאות לעסקים, בשחקים עפולה הבינו שמציאות הקורונה המורכבת כאן כדי להישאר והחליטו למנף אותה להתחדשות ארגונית

התקווה לחזור לחוגים, לפרויקטים הרחבים ולאירועי הקהילה המוכרים עם אלפי האנשים דופקת על מפתן הדלת בכל יום מחדש ברשת המתנ"סים העירונית שחקים עפולה. יחד עם זאת, החליטו צוות ההנהלה בראשות המנכ"ל דניאל בן, לא להמתין ולהמשיך לחזק את החוסן הקהילתי עם עשייה אחרת ומותאמת לעידן בו אנו נמצאים.
לאור זאת, גובשה תוכנית מגוונת שכל כולה למען הקהילה. תוכנית הפעילויות והתוכן, שכבר הוכיחה עצמה בחודשים האחרונים עם אלפי משתתפים, צפויה לגדול בחודש הקרוב ותכלול קורסים דיגיטליים, הרצאות, סדנאות מיוחדות לתושבים ובעלי עסקים ופעילויות פנאי, גיבוש וכיף ייחודיות לעפולה.

• מיזמים לכל המשפחה

התוכנית בין היתר תכלול את המיזם Zoom in afula שמופק בשיתוף הספריות העירוניות ונחל הצלחה מדהימה עם הרצאות בנושאים שונים ללא עלות, הקמת תוכנית מנהיגות קהילתית במסגרת פרויקט "שבת  unplugged"במהלכה משתתפי התוכנית יפיקו מיזמים לכל המשפחה בנושאי תרבות, יהדות והשבת הישראלית, קורסים דיגיטליים במסגרת המרכז הדיגיטלי ומרכז מצוינות כמו הכרת מחשב, אקסל, סקראץ', בניית אפליקציות, אופיס, קורס יוטיוברים, כתיבה יוצרת ועוד. בנוסף, גם תחום הגיל הרך ימשיך ויחלק ערכות לכל המשפחה וכן יערוך מפגשים אונליין להורים וילדים. מועדון השחמט צפוי לערוך תחרויות שחמט אונליין נוספות וכן לראשונה יוקם גם המאיץ העסקי שיתן כלים פרקטיים לבעלי עסקים במפגשים אונליין.


דניאל בן: "המציאות מחייבת התאמות ודאגנו לעשות זאת מהר מאוד. בחודשים האחרונים ראינו את הצורך ההולך והגובר של התושבים בהמשך פעילות – ודייקנו את הפעילויות, כך עשינו וכך נמשיך לעשות לאורך השנה"


במסגרת פעילות הרשת ממשיך גם הקונסרבטוריון העירוני בפעילות הענפה עם שיעורים אונליין לתלמידי ולתלמידות הקונסרבטוריון וכן שירותי פיתוח קול ושירה. יתר על כן הספריות העירוניות שהגיעו לשיאן במהלך תקופה זו עם אלפי מנויים חדשים חילקו בימים האחרונים מנויים לספרייה הדיגיטלית וצפויים לערוך מיזמים נוספים כמו חלוקת ספרים לעידוד קריאה, וחלוקת ספרים אונליין.

• "התוכנית החדשה צפויה להיות בהיקפים מדהימים ולהגיע ליותר תושבות ותושבים"

"המציאות מחייבת התאמות ודאגנו לעשות זאת מהר מאוד", אומר דניאל בן מנכ"ל הרשת, "בחודשים האחרונים ראינו את הצורך ההולך והגובר של התושבים בהמשך פעילות – ודייקנו את הפעילויות, כך עשינו וכך נמשיך לעשות לאורך השנה. לשמחתנו אנו מקבלים רוח גבית ותמיכה גדולה מראש".

דניאל בן, מנכ"ל שחקים
דניאל בן, מנכ"ל שחקים

דניאל בן: "העיר אבי אלקבץ שמאמין בעשייה הקהילתית כאחד מהכלים להתמודדות עם משבר הקורונה. התוכנית החדשה צפויה להיות בהיקפים מדהימים ולהגיע ליותר תושבות ותושבים. זו המטרה שלנו. נמשיך להפעיל אותה ואנו מקווים לראות גם את המשתתפים והמשתתפות חוזרים לחוגים, לפרויקטים ולאירועים השונים כאשר הדבר יתאפשר".