עטר: "מי שחושב שחגיגות ניגודי העניינים בקק"ל ימשכו טועה"

"כל עוד אני יו"ר קק"ל כל בעלי התפקידים שלה ועובדיה יפעלו על מנת להפוך אותה לגוף הכי שקוף, ערכי ומשמעותי לחברה הישראלית שיכול להיות. מי שזה לא מתאים לו, לא יהיה", אמר השבוע עטר באופן חד משמעי

 

 

שבועיים לאחר שמונה לתפקיד יו"ר קק"ל, דני עטר, מי שעמד במשך כשני עשורים בראש המועצה אזורית גלבוע ונבחר לשמש כחבר כנסת בבחירות האחרונות מתחיל להתוות מדיניות בארגון שזוכה לאחרונה לקיתונות של ביקורת.


"מי שחושב שחגיגות ניגודי העניינים בקק"ל ימשכו טועה", אמר השבוע עטר והוסיף, "בימים האחרונים אנחנו שומעים על כל מיני מינויים לבעלי תפקידים בכירים בקק"ל, חלקם מעלים את החשד לניגוד עניינים. אני לא מוכן לעבור על כך לסדר היום. יש לנו מספיק משימות חשובות בקק"ל על מנת להפוך אותה לגוף רלוונטי לחיי אזרחיות ואזרחי ישראל, לשקם את תדמיתה ולנקות אותה מכל הרעות החולות שהתפשטו בגופה עם השנים".


 

דני עטר עם מבקר המדינה. בקש לבדוק את התנהלות קק"ל
דני עטר עם מבקר המדינה. בקש לבדוק את התנהלות קק"ל

עטר הוסיף: "הוריתי ביום שני ליועץ המשפטי של קק"ל לחייב את כל בעלי התפקידים, החל ממני שאמור להיכנס לתפקיד בהמשך החודש, דרך כל בעלי התפקידים הבכירים ועד חברי הדירקטוריון לחתום על הצהרות ניגוד עניינים. אל קק"ל מגיעים לא מעט אנשים מהעולם הפוליטי ולכן צריך לעשות הכל כדי למנוע מצב בו מישהו מנצל את תפקידו בה על מנת לשרת אינטרסים זרים.
מי שהתרגל שזה פשוט ככה כי אף אחד לא לא עצר את זה עד היום ייאלץ להתרגל למצב חדש. כל עוד אני יו"ר קק"ל כל בעלי התפקידים שלה ועובדיה יפעלו על מנת להפוך אותה לגוף הכי שקוף, ערכי ומשמעותי לחברה הישראלית שיכול להיות. מי שזה לא מתאים לו, לא יהיה".