"עיזה פזיזה": נתפס נוהג עם בעלי חיים ברכב

נהג רכב פרטי מהאזור, נתפס על ידי המשטרה לאחר שהסיע בעלי חיים בתוך תא מטען שלא כחוק. צילום דוברות המשטרה

במהלך השבוע האחרון ביצעה משטרת ישראל אכיפה נרחבת בכל רחבי העמקים והצפון, כנגד עבירות תנועה של נהגים הנוהגים בבריונות בכביש, מסכנים חיים ופוגעים באיכות החיים של התושבים בדגש על רכבים משופרים שלא על פי תקן.
האכיפה התמקדה במקומות המועדים לתאונות דרכים, או שהוגדרו כמקומות בהם יש הפרעה לתנועה המסכנת את משתמשי הדרך ופגיעה באיכות החיים של האזרחים.
במסגרת האכיפה הממוקדת נרשמו 1,120 דוחות תנועה מתוכם 27 רכבים הושבתו ול- 11 נהגים נפסל רשיון הנהיגה בשל עבירות תנועה שונות. במהלך המבצע 30 נהגים נתפסו כשהם נוהגים ללא רשיון נהיגה או שרישונם נפסל.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בנוסף, נתפס נהג רכב פרטי מהאזור, שהסיע בעלי חיים בתוך תא מטען שלא כחוק, דבר שעלול לסכן את הנהג ומשתמשי הדרך ומתעלל בבעלי חיים. החוק מאפשר להוביל בעלי חיים ברכבים מיוחדים תוך מינמום פגיעה בהם.
כמונכן נתפסו 40 רכבים משופרים שלא כחוק המסכנים את משתמשי הדרך ואת הנהגים והנוסעים ברכב עצמו. בעלי הרכב קיבלו דוחות תנועה וחלק מהרכבים בהם נמצאו ליקויים חמורים אף הושבתו.
בהודעה של המשטרה נכתב: ״משטרת ישראל פועלת רבות לשינוי תרבות הנהיגה בישראלת ומניעה של תאונות באמצעות פעילות אכיפה ממוקדת תוך שילוב פעולות הסברה ומניעה לנהגים ותלמידים זאת כדי למנוע מהנהג הנורמטיבי לעבור על החוק וכדי להפוך את התנועה בישובים לבטוחה יותר לנוסעים ברכב ולהולכי רגל״.