עושים כבוד לפרופ' אורנה בלונדהיים, מנהלת מרכז רפואי העמק שפורשת לגמלאות

ערב פרידה ממנהלת המרכז הרפואי העמק פרופ' אורנה בלונדהיים שפורשת לגמלאות. המנהל הנכנס ד"ר זיו רוזנבוים: "זכות גדולה לקבל את הלפיד מידיה הבוטחות והמנוסות של פרופ' בלונדהיים". צילום: דוברות מרכז רפואי העמק

בסופ"ש האחרון הגיעו ראשי מערכת הבריאות, מנהלי מחלקות ובכירי בית החולים להיפרד מאורנה בלונדהיים, שפורשת לגמלאות.
פרופ' אורנה בלונדהיים היתה האישה הראשונה בישראל שניהלה בית חולים. בסוף השבוע האחרון, לאחר 16 שנים כמנהלת המרכז הרפואי העמק מקבוצת הכללית.
האירוע התקיים במעמד מנכ"ל הכללית פרופ' אהוד דודסון, ומנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב שנשאו דברים וציינו את פועלה של פרופ' בלונדהיים למען המרכז הרפואי העמק וכדמות בולטת ומוערכת במערכת הבריאות בישראל.
בדברים שנשא מנהל המרכז הרפואי העמק הנכנס ד"ר זיו רוזנבוים אמר: "אני מרגיש שאני ניצב כאן היום על כתפיהם של ענקים בדמותם של ד"ר יעקב זילברג, ד"ר מוטי ליפשיץ, ד"ר ערן הלפרן ופרופ' אורנה בלונדהיים, אשר ניהלו במשך שנים רבות את מרכז רפואי העמק והביאו אותו להישגים מרשימים. זהו מעמד מרגש וזכות גדולה לקבל את הלפיד מידיה הבוטחות והמנוסות של פרופ' בלונדהיים".


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בין האורחים שהגיעו לאירוע: הנהלת הכללית, מנהלי בתי חולים, ראשי ערים ובחברים בעמותת הידידים, מנהלי מחלקות, אחיות אחראיות, ומנהלים במרכז הרפואי העמק.
התכנית האמנותית של הערב כללה את חברי להקת "שיר בעמק" בניהולו המוסיקלי של יורם צדוק ואת ההרכב הקלאסי מהקונסרבטוריום של העיר עם הזמרות הצעירות ורוניקה ועדי, בליוויה של הפסנתרנית מריה קרסילוב.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|