עומר גבאי הוא המנהל החדש של בית המוזיקה בבית שאן

המנהל החדש גבאי, במקביל להיותו נגן פעיל, מעבד מוזיקלי, מפיק, פסנתרן עוד, הוא בעל תואר ראשון במוסיקה ובוגר בית הספר הגבוה למוזיקה 'רימון'.

עיריית בית שאן בחרה בראשית השבוע את עומר גבאי לתפקיד המנהל החדש של בית המזיקה בעיר. גבאי (28) הספיק עד כה לנהל פרויקטים מוזיקליים בקונסרבטוריונים המובילים בארץ – ביניהם הרצליה, נס ציונה ומגמת מוזיקה בירושלים והרצליה. עומר הוא בוגר תזמורת צה"ל- סולן התזמורת בארץ ובחו"ל. את לימודיו האקדמאיים השלים בהצטיינות באקדמיה למוזיקה בירושלים. הוא בעל תואר ראשון מוסיקה וכמו כן בוגר בית הספר הגבוה למוזיקה 'רימון'.

עומר גבאי
עומר גבאי

גבאי בנוסף לימד וניצח על ביגבנדים ותזמורות והיה נגן פעיל עם אמנים מן השורה הראשונה בארץ, מעבד מוזיקלי,מפיק, פסנתרן, חצוצרן ומומחה בכתיבת עיבודים לקונסרבטוריונים המובילים בארץ ובעולם. גבאי גדל בעפולה ורכש את החינוך המוסיקלי בקונסרבטוריון העירוני, כנגן חצוצרה וקלידים.לעומר גבאי, שגדל בפריפריה והתחנך בבירת העמק עפולה, חשוב לזמן לילדי בית שאן הזדמנויות וסיכויים להצלחה, להעשיר את אישיותם ולהעצימה. לפי תפיסתו- כל ילד יכול להצליח בכל מקום. "כמו שאני הגעתי לאן שהגעתי מעפולה אין שום סיבה שילדי בית שאן לא יגיעו לטופ של המוזיקה הישראלית ובשביל זה אני פה. אני שומע סביבי על אימפריית המוסיקה שהיתה בבית שאן בשנות השמונים בניצוחו של דני רידר, ואני מודיע לתושבי בית שאן שאני מסוגל להחזיר את ההיסטוריה ולקדם את המקום לפחות אם לא יותר להישגיו של דני רידר היקר".

 

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|