עד 120: אלישבע חוגגת 100

אלישבע לאופר פישבין חגגה לאחרונה יום הולדת 100. סניף הביטוח הלאומי בעפולה לא שכח את התאריך המיוחד ושלח נציגים במסגרת יוזמה מרגשת שהוא מקיים כדי לחגוג לאלישבע יום הולדת יחד עם בני משפחתה. צילום: לאה קרשנר

במזל טוב: אלישבע (אלזה) לאופר פישבין הגיעה לגיל מאה וזאת סיבה טובה לחגיגה מרגשת. אלישבע המתגוררת בבית הסיעודי "בית השקמה" בקיבוץ הזורע, נולדה בתאריך 22.3.1919, בדיוק לפני 100 שנים. לאלישבע, אישה מטופחת, דעתנית, צלולה וחייכנית, שני ילדים, בת מיכל הגרה בקיבוץ היוגב ובן נוסף שגר בדרום הארץ. ילדיה מטפלים בה במסירות רבה ומגיעים לבקרה יחד עם נכדיה וניניה על בסיס קבוע ויחד דואגים לה כולם בכל מאודם. אלישבע התגוררה כל חייה בעיר חדרה ועבדה כפיזיותרפיסטית, מקצוע בו עסקה עד גיל 90, עובדה שעשויה לחשוף מעט על הסוד כיצד לחגוג יום הולדת תלת ספרתי בצלילות מלאה.
בשנים האחרונות נוהגים בסניף הביטוח הלאומי בעפולה לציין ימי הולדת של לקוחותיו המגיעים לגיל 100, וגם הפעם לא שכחו כמובן לעשות זאת. במסגרת המיזם ביקרו נציגות הסניף, לאה קרשנר מנהלת מחלקת הייעוץ לאזרח הוותיק, שרית שלי ממחלקת אבטלה וציפי לוי ממחלקת גביה את אלישבע, שאלו לשלומה והעניקו תעודת הוקרה של המוסד לביטוח לאומי וגם עציץ שמיד עם קבלתו הצהירה אלישבע בקול בטוח כי מדובר בפרח ה"דליה", הוכחה חותכת נוספת לצלילותה של הקשישה היקרה שהודתה בחום יחד עם בני משפחתה על הביקור המרגש.
מנהל סניף עפולה של המוסד לביטוח לאומי, חוסאם אבו בכר, אמר כי: "החזון של המוסד לביטוח לאומי ועובדי סניף עפולה הוא לשמור על קשר עם המבוטחים והקהילה ומיזם 'יום הולדת 100' המרגש מבטא את החזון הלכה למעשה".