עדכון קורונה: 3 מאושפזים בהעמק הועברו למלונית

נכון להבוקר מאושפזים במתחם הייעודי במרכז הרפואי 5 חולים. סרטוני ההסברה של מד"א בנושא הקורונה – עכשיו גם בשפת הסימנים. צילום" מד"א

במרכז הרפואי העמק בעפולה מאושפזים נכון להבוקר במתחם המבודד חמישה חולי קורונה, בהם שלושה במצב קל ושניין במצב בינוני.
מדוברות מרכז רפואי העמק נמסר כי אתמול אחה"צ הועברו שלושה מאושפזים למלונית, ו-1 לאשפוז ביתי.
בשבועות האחרונים לוקח מד"א חלק גדול במאמץ הלאומי להתמודדות עם נגיף הקורונה. לצד הפעילות השוטפת, פועל מד"א בדרכים מגוונות למתן סיוע לאוכלוסייה ולהנגשת הנחיות משרד הבריאות והמידע אודות הנגיף לציבור הרחב. בארגון יצרו סרטון הסברה בנושא נגיף הקורונה והבידוד הנדרש לאלה החשודים כנשאים, אשר צולם במספר שפות: עברית, אנגלית, רוסית, ערבית ואיטלקית, זאת במטרה לאפשר לאוכלוסיות רבות להיחשף למידע ולהנחיות משרד הבריאות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אמש, צילם מד"א סרטון הדרכה גם בשפת הסימנים עבור אוכלוסיית החירשים וכבדי השמיעה.  הסרטון מסביר על הנגיף באופן כללי, על התסמינים שלו, על נושא הבידוד הביתי ועוד.
מנכ"ל מד"א, אלי בין: ״מגן דוד אדום עומד בחזית המאבק בקורונה, וכארגון ההצלה הלאומי של ישראל הוא עושה זאת במסירות רבה ובתחושת שליחות. במקביל לעבודת המוקדים שהוקמו לטובת הנושא, לדגימות הנלקחות מאנשים החשודים כחולים, וכמובן לפעילות החירום השוטפת של מד"א, אנו מנסים כל העת לפעול לטובת הציבור בדרכים מגוונות ולתת את הנחיות משרד הבריאות ומידע נגיש וברור. אנו גאים להוות מקור של ידע ומידע גם עבור מדינות אחרות בעולם וכעת גם עבור אוכלוסיות להן יש להנגיש את הדברים בצורה אחרת".