סקר: האם עפולה "תעזור" לשכנה מנצרת עילית או שאנטבי "יעזור" לחברו אופיר חיים בכ"ס?

רגע לפני מחזור הנעילה הגורלי בליגה הלאומית נצרת עילית מוצאת את עצמה תלויה בחסדי הפועל עפולה, שצריכה לבלום את כפר סבא על מנת שירון הוכנבוים ושחקניו יעלו לליגת העל. האם עפולה "תעזור" לשכנה מנצרת? או שיגאל אנטבי "יסדר" לחברו-אופיר חיים עלייה? או שבכלל נצרת עילית תפשל שוב מול בית"ר ת"א/רמלה? צילומים: אבי רביבו

הפועל נצרת עילית נתונה לחסדי הפועל עפולה: מחזור הסיום של העונה בליגה הלאומית בכדורגל, שיערך ביום שני הקרוב, מקפל בתוכו דרמה ענקית, לה תהיינה שותפות שתי נציגות האזור-הפועל עפולה והפועל נצרת עילית. מצד אחד הפועל נצרת עילית, שרשמה במחזור האחרון משחק 8 רצוף ללא ניצחון ונשרה למקום השלישי בטבלה (58 נקודות), שתצא במחזור הסיום למפגש חוץ גורלי מול בית"ר ת"א/רמלה, משחק שבו היא חייבת לנצח על מנת להשאיר לעצמה סיכוי לעלות ליגה.
ומצד שני הפועל עפולה שיצאה במחזור האחרון ממאבקי העלייה אחרי הפסד 0:2 לנס ציונה ותארח במחזור הסיום את השנייה בטבלה הפועל כפר סבא (60 נקודות).

יש לציין כי רק לפני קצת יותר משבוע מנכ"ל הפועל נצרת עילית גיל ברעם טען בביטחון רב בראיון לאתר "עמקניוז" ועיתון "חדש בעמק" כי נצרת עילית תעלה ליגה ולא צריכה את העזרה של עפולה לשם כך, אבל זה היה נכון ורלוונטי כשהקבוצתו הייתה במקום השני ועוד תלויה בעצמה. אבל כעת התמונה השתנתה ורצה הגורל שהפועל נצרת עילית תלויה בחסדיה של השכנה/היריבה הפועל עפולה על מנת לעלות לליגת העל.

רועי לוי וירון הוכנבוים
רועי לוי וירון הוכנבוים

השאלה המסקרנת היא האם עפולה אכן תבלום את כפר סבא בדרך לעלייה וכאמור "תסייע" בעקיפין לנצרת עילית לרשום עלייה לליגת העל, או שמא יגאל אנטבי וקבוצתו יפסידו להפועל כפר סבא והאקס אופיר חיים, שכידוע בנה את הקבוצה בבירת העמק עד שעזב לפני מספר חודשים את הקבוצה.

כך או כך, ברחוב הספורטיבי בבירת העמק החל כבר מחול הספקולציות ויש כאלה שטוענים כי עדיף לעפולה שנצרת עילית השכנה תעלה ולכן הם משוכנעים שהשחקנים יתנו את המקסימום, ומאידך יש כאלה שגורסים כי ליגאל אנטבי עדיף להפסיד ושכפר סבא תעלה לליגת העל, כי הוא עשוי, לכאורה, לסדר לעצמו סיכוי להצטרף אולי בעונה הבאה לאופיר חיים בליגת העל כעוזר מאמן של כפר סבא. ויש כאלה שמאמינים שעפולה אכן תבלום את כפר סבא אבל נצרת עילית בעצמה תפשל מול בית"ר ת"א/רמלה.

אז מה לדעתכם יקרה במחזור הסיום? אתם מוזמנים להגיב בסקר בעמוד הפייסבוק של "עמקניוז"