סערת "השילוט בערבית" במרכז עפולה – צפו בתגובות מהשטח

בהמשך לסיקור של עמקניוז מסוף השבוע על בעל דוכן השווארמה והפלאפל ששילט את בית העסק שלו בשילוט בשפה הערבית בלבד, יצאנו לשטח עם מצלמה, שאלנו עוברים ושבים לדעתם על הנושא וכמובן קיבלנו את תגובת בעל העסק המדובר. צפו בכתבה מהשטח

פרשה חדשה הסעירה את הרחוב העפולאי בסוף השבוע האחרון. כזכור, בעל דוכן פלאפל ברח' הנשיא במרכז העיר עפולה, תלה שילוט בשפה הערבית בלבד, מעשה שגרר אחריו המון תגובות קיצוניות והסעיר את הפייסבוק של תושבי העמק.

בין התגובות ברשתות החברתיות היה ניתן למצוא גם את התגובות הבאות: "פשוט גועל נפש אחד גדול! לא להאמין מה נהיה מהעיר שלנו", "יאו אני בהלםםםםםם ממש כפר" ועוד משפטים חריפים מאותו סוג. מעטים המגיבים שניסו להבין מה עומד מאחורי המעשה ולקרר את האווירה, שהגיעה לעתים לגזענות לשמה ואף לאמירות על גבול ההסתה.

יאו אני בהלםםםםםם ממש כפר
"יאו אני בהלםםםםםם ממש כפר". הפייסבוק רועש וגועש

 

• בעל הדוכן: מזמין את הקהל היהודי והערבי להתארח"

צוות עמקניוז יצא לרחוב הנשיא בעפולה, הידוע כ-"רחוב הפלאפלים", ביקר בבית העסק המדובר, שאל את העוברים והשבים לדעתם וכמובן קיבל את תגובתו של בעל העסק שהסביר שלא הייתה לו שום כוונה רעה והכל נעשה בתום לב והוסיף כי הוא "מזמין את הקהל היהודי והקהל הערבי" להתארח אצלו וליהנות מהמטעמים. צפו בוידאו.

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|