סניף "יחד למען החייל" בעפולה מאמץ את מג"ב צפון 

הסניף בראשותו של היו"ר אבינעם יחזקאלי ממשיך לייצג בגאווה את העיר עפולה עם הקמת מועדונים ליחידות מג"ב ויחידות צה"ל השונות במחוז צפון. בימים אלה מקדמים הקמת מועדון נוסף ליחידת שח"ר בבית נטופה. 

מעפולה תצא הבשורה: סניף "יחד למען החייל" בעפולה בראשותו של היו"ר הוותיק אבינעם יחזקאלי ממשיך לחזק את השותפות עם מג"ב צפון. כידוע, בשנים האחרונות חיזק הסניף בו מתנדבים כ-16 מתנדבים וותיקים תושבי עפולה, את הקשר עם מג"ב צפון ובעיקר עם בסיס גן-נר, בית שאן ופלוגת ארז, באמצעות הקמת מועדונים בבסיסים הללו שצוידו בריהוט חדיש, מוצרי חשמל, משחקי שולחן, חבילות שי וסיוע צמוד באירועים ופעילויות שמקיימים בבסיסים וזאת לצד אבזור בבתי הכנסת. 

בימים אלה קיבלו ראשי הסניף בקשה נוספת להקים מועדון ליחידת שח"ר של מג"ב בבית נטופה. יו"ר הסניף יחזקאלי ציין כי הם מקדמים את הבקשה בתיאום מול הנהלת המחוז בראשותו של אל"מ במיל יוסי בנין בתקווה להקים את המועדון לטובת החיילים בהקדם האפשרי. יש לציין כי במג"ב יודעים להעריך את השותפות עם חברי הסניף העפולאי ולאחרונה אף ביקר בסניף הסממ"ר החדש שלומי יוסף יחד עם קצונה בכירה להיכרות והבעת תודה לסניף ומתנדביו על השותפות והתרומה לאורך השנים. חשוב לציין כי מלבד בסיסי מג"ב מאמץ הסניף כבר שנים ארוכות עשרות בסיסים של צה"ל במחוז עמקים בפרט וצפון בכלל. 

במקביל, בימים אלה מתקיים שבוע ההוקרה לחיילי צה"ל וראשי הסניף ומתנדביו מצטרפים לפעילויות שמקיימת מחלקת הנוער של עיריית עפולה כגון 'מסיבת הגיוס' הגדולה לבוגרי י"ב, חלוקת שי לחיילים בתחנת האוטובוסים המרכזית, מסיבות, פעילויות וכדומה. 

יו"ר הסניף, אבינעם יחזקאלי ביקש להודות: "אנו מודים לראש העיר אבי אלקבץ על אהדתו ועזרתו הרבה לסניף וכן לעובדי הרשות שתורמים ללא יוצא מן הכלל מדי חודש תרומה כספית לסניף".