סמסונג או – LG? הגיע הזמן לעבור לכבל המגנטי

אושיית הסלולר אלון חן מגאדג'ט עפולה חושף בפניכם את יתרונות הכבל המגנטי. אתם מוזמנים ליישם ולשתף אותנו בתוצאות. צפו בסרטון

שלום גולשים יקרים. הפעם אני רוצה לספר לכם אודות כבל מגנטי מיוחד לכלל מכשירי הגלקסי או מכשירי ה-LG שהם עם אותן יציאות – ובעלי כבל תואם להטענה.
לכאן נכנס הפטנט המיוחד שלנו שניתן לרכישה ב-גאדג׳ט עפולה במחיר אטרקטיבי במיוחד. בסרטון שמופיע לצד הטור תראו את מירב היתרונות שיש לכבל המיוחד הזה.

• חסכו לעצמכם בעיות ותקלות ובמחיר משתלם

לכבל המדובר שלל יתרונות. בעלי מחשבי ה"מק – בוק" של חברת "אפל" כבר מכירים פטנט זה. עבורם אין זה חידוש כלל וכלל אבל עבורכם בעלי הגלקסי או ה-LG זהו חידוש ויתרון כאחד.
לדוגמא, אחד היתרונות זה שמרגע רכישת הכבל הזה אין יותר את בעיית שקע הטעינה שנהרס בגלל כניסה ויציאת כבל הטעינה שלנו או חלילה שהכנסנו את כבל הטעינה הפוך או ״שיחקנו״ בו מעט ובכך הרסנו אותו.

זה יגרום לנו לקחת את המכשיר למעבדות הסלולר ולקבל הצעת מחיר לתיקון שקע הטעינה שלכם. בפועל, זה יותר יקר מרכישת הכבל עצמו. אז אחרי שכבר ביצענו את התיקון מומלץ לרכוש אחד כזה על מנת שלא נגיע למצב זה או אם לשמחתכם לא קרה דבר – הקדימו ורכשו לעצמכם את הכבל מגנט וחסכו לעצמכם הרבה בעיות.
יתרון נוסף: בעזרת הכבל תוכלו להטעין את המכשיר ללא בעיות גם תוך כדי נהיגה וללא עזרת ידיים. כך לא תיקחו סיכון בנהיגה. מעבר לכך, קיימים עוד הרבה יתרונות שתוכלו לראות בסרטון.

הכותב, אלון חן, הינו מומחה לסלולר ובעל חנות ומעבדת "גאדג'ט עפולה" – רחוב אוסשקין 30 עפולה – טלפון – 04-8264414.