סמולקין וליזה הגיעו למגדל העמק להעביר "שיעור ביוטיוב"

עשרות ילדים ובני נוער ממגדל העמק הגיעו למפגש מיוחד עם שני ה'יוטיוברים' המובילים  כדי ללמוד כיצד להפוך לכוכבי רשת מצליחים. צילום: יח"צ.

רק לפני דור או שניים חלמו הילדים להיות כבאי, שוטר או במקרה הקיצוני כדורגלן. ובכן, הימים הללו ככל הנראה חלפו מן העולם שכן החלומות של הילדים היום אחרים לגמרי וסובבים סביב המחשבים, רשת האינטרנט ועולם המשחקים הווירטואלי. יוטיוב הוא הטלוויזיה של דור ה–Z (ילידי שנת 2000). יותר מ–80% מבני הנוער בישראל צורכים תוכן וידאו במחשב וכ-75% עושים זאת באמצעות הסמארטפון, כך על פי דו"ח השימוש באינטרנט שפרסמה חברת בזק. הנוער חי בתוך מסכים בגודל 4 עד 15 אינץ', שם הוא צורך בעיקר את תכני הווידאו שלו, וכוכבי הנוער החדשים הם היוטיוברים כאשר שליש מבני הנוער הישראלים היו רוצים להיות יוטיוברים.
הוכחה לכך אפשר היה לקבל במפגש שהתקיים לפני כשבוע במתנ"ס העירוני במגדל העמק כאשר עשרות ילדים ובני נוער מילאו את אולם 'צוותא' כדי לשמוע כיצד הפכו ל'סמולקין וליזה' לשני יוטיוברים מובילים ומצליחים. במהלך המפגש לימדו הצמד את בני הנוער כיצד לערוך וולוגים שימשכו קהל ברשת ולהפוך ליוטיוברים מצליחים עם קהל מעריצים צמוד. עוד לימדו השניים את עשרות הצעירים בקהל את הסודות הקטנים שהפכו אותם למצליחנים ברשת וכן השיבו תשובות לכל השאלות. בסיום הצטלמו השניים עם בני הנוער למזכרת.

סמולקין וליזה במגדל העמק
סמולקין וליזה במגדל העמק

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|