סמוך לקיבוץ רשפים: נהג טרקטור נהרג לאחר שנלכד בתחנת כוח

במשך כשלוש שעות עמלו כוחות כיבוי בשיתוף מד"א לחלץ את הנהג, בן 46, אך לבסוף הוא חולץ ללא רוח חיים. משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות התאונה בשיתוף חוקרי תאונות עבודה של משרד התמ"ת. צילום: כב"ה, דוברות מד"א

טרגדיה למרגלות הר הגלבוע: באתר הקמת תחנת הכוח "אגירה שאובה" הסמוך לקיבוץ רשפים, נלכד היום בבוקר מפעיל ציוד מכני כבד. כוחות חילוץ שהגיעו אליו מצאו אותו ללא רוח חיים. משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות התאונה בשיתוף חוקרי תאונות עבודה של משרד התמ"ת.
הדרמה החלה עם עלות השחר כאשר בשעה 05:00 בבוקר התקבלה במוקד שירותי הכיבוי הודעה על אדם לכוד עם טרקטור בתוך תחנת כוח שקרסה בקיבוץ רשפים שבשטח שיפוטה של המועצה האזורית עמק המעיינות.
עם קבלת ההודעה שבעה צוותים מתחנת עפולה חשו לתחנת הכוח. יחד איתם הגיעו למקום כוחות נוספים בכירים משירותי הכיבוי. הצוותים ביצעו פעולות חילוץ תוך סכנה גדולה מאוד, במטרה לחלץ את הלכוד, אך בסופו של דבר, בתום החילוץ הלכוד נותר ללא רוח חיים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מדוברות מד"א נמסר כי ההרוג באירוע הוא גבר בן 46. "הלכוד חולץ עם פציעה רב מערכתית ללא סימני חיים ומותו נקבע במקום" הוסיפו במד"א.
פאראמדיק מד"א רומן בלמן שהגיע למקום, סיפר: "הגענו למקום בשעות הבוקר המוקדמות לאחר שקיבלנו קריאה על פועל שנלכד תחת במנהרה שככל הנראה חלקה קרסה עליו. לא היה ניתן לגשת לפצוע והתחלנו במאמצי חילוץ מתקדמים וממושכים בשיתוף עם כוחות הכיבוי. לאחר כשלוש שעות הצלחנו לחבור אל הפצוע וזיהינו שהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב-מערכתית קשה. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

עוד כתבות שיעיינו אותך:

עפולה: חשד לרצח של אישה בת 48

|

עפולה: 11 חברים חדשים במועצה מתוך 17

|