סמוך לצומת השיטה: צעיר בן 18 נהרג בתאונת דרכים קשה

בתאונה היו מעורבים אוטובוס ורכב מסחרי. כוחות ההצלה פועלים בזירה
. תיעוד מבצעי כיבוי הצלה

בתאונה היו מעורבים אוטובוס ורכב מסחרי. כוחות ההצלה פועלים בזירה
מאת מערכת עמקניוז
היום בבוקר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע, על תאונה בין אוטובוס עם כ 25 נוסעים, לרכב מסחרי, בכביש 71 סמוך לצומת השיטה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על נהג הרכב שנלכד, גבר ללא סימני חיים וקובעים את מותו, ומעניקים טיפול רפואי ובשלב זה מפנים לבי"ח 3 פצועים מהאוטובוס , בהם 1 במצב בינוני, 2 במצב קל. שאר נוסעי האוטובוס נבדקים ע"י צוותי מד"א במקום.
חובש בכיר במד"א קובי שושנה ופאראמדיק מד"א אדיר טרנר, סיפרו: ״כשהגענו למקום ראינו אוטובוס על המדרכה מעוך בצידו השמאלי ורכב מסחרי מעוך בחלקו הקדמי. נהג הרכב צעיר כבן 19 נלכד ברכב כשהוא מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, ניסינו להעניק לו טיפול רפואי תוך שצוותי הכיבוי מחלצים אותו מהרכב ולצערנו בסופו של דבר נאלצנו לקבוע את מותו. מהאוטובוס יצאו כל הנוסעים בהכרה מלאה, בציענו בדיקות רפואיות, 3 סבלו מחבלות בגופם ולאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם להמשך טיפול בבית החולים כשמצבם קל."
משרותי הכיבוי נמסר: ״למקום הוזנקו צוותים מתחנת עפולה ורכב געש מתחנת נוף הגליל. מיד עם הגעת הצוותים למקום הבחינו כי מדובר בתאונת דרכים קשה ובטנדר ישנו לכוד ועל פי דיווח של מד״א הוא אינו בן החיים. מיד החלו הצוותים לבצע פעולות חילוץ מורכבות מאוד ע״י כלים הידראולים ייעודיים. במקביל צוות נוסף ערך סריקה ברכב לשלול הימצאות של לכודים נוספים.
מדוברות המשטרה נמסר: ״כתוצאה מהתאונה הקטלנית נהג הרכב, צעיר בן 18 נפצע באורח אנוש והצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. שוטרי משטרת ישראל מכווינים את התנועה במקום ובוחני תאונות דרכים של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה״.
בשרותי הכיבוי הוסיפו: ״החורף הגיע ועימו הסכנות הרבות בדרכים, יש לנהוג במשנה זהירות, להוריד את מהירות הנסיעה בהתאם לתנאי הדרך ומזג האוויר וכמובן לבצע בדיקות תקינות לרכב לפניי החורף״.