סמוך לנעאורה: הרוג בתאונת דרכים קטלנית

מלבד ההרוג פינו כוחות של מד״א גלבוע שני פצועים במצב בינוני עד קשה ועם חבלות בטן למרכז הרפואי העמק בעפולה

תאונת דרכים קטלנית ארעה היום בערב בצומת יששכר – על ציר כביש 716. בתאונה נהרג נהג רכב מסחרי, כתוצאה מהתנגשות חזיתית עם רכב מסחרי אחר. בזירה טופלו גם שני פצועים נוספים,. תושבי הכפר דבוריה שבגליל התחתון במצב בינוני עד קשה. פצוע אחד פונה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה והפצוע הנוסף פונה לבית החולים העמק בעפולה.
שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה. בוחני התנועה פתחו בחקירת התאונה. במוקד שרותי הכיבוי התקבלה ההודעה על תאונת הדרכים ושלושה צוותים של לוחמי אש מתחנת מרחבית עפולה בפיקודו של להב יהודה מלול פעלו לחילוץ לכוד אחד מתוך רכב שהיה מעורב בתאונה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מדוברות מד״א נמסר: ״התאונה ארעה בכביש 716 סמוך לכפר נעאורה שבגלבוע. מדיווח ראשוני של חובשים ופאראמדיקים של מד"א במקום גבר כבן 35 ללא רוח חיים ושני פצועים במצב בינוני קשה עם חבלות בטן למרכז הרפואי העמק בעפולה״.
פאראמדיק מד"א קובי ביבי שהגיע למקום סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה בין טנדר מסחרי ורכב פרטי. נהג הרכב הפרטי, גבר כבן 35 נלכד ברכבו כשהוא ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה, ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח.
על הכביש בסמוך שכבו 2 פצועים מהטנדר, צעיר כבן 18 וצעיר נוסף כבן 25 שסבלו מפגיעות בטן והיו בהכרה. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותם לבי"ח העמק כשמצבם קשה."