"סלינו על כתפינו פנינו עטורים": הדוגמנית של גורו האיפור בועז שטיין בפרשנות מקסימה לשבועות. פלאש!- רכילות בעמק

שיר החג הסימבולי "סלינו על כתפינו ראשינו עטורים" קיבל פרשנות אחרת אצל גורו המייקאפ בועז שטיין והפך מדויק יותר כש"סלינו על ראשינו פנינו עטורים". צילום: ניסים פרץ

הזירה המשפטית: עורך הדין דב הירש התבגר השבוע בשנה כשחגג את יום הולדתו. מזל"ט.

עדן
משנה מקום משנה מזל? עדן שמוקלר וצוות מדור רישום ממכללת נצרת עילית יזרעאל עוברים משרד.

↑ שמחה וצהלה במכללת נצרת עילית יזרעאל המתחדשת: עדן שמוקלר וצוות מדור רישום בשיא ההכנות לקראת המעבר למשרד החדש והמפואר. ברכות.

ביום רביעי הקרוב יתקיימו חגיגות לקראת חג השבועות, במרכז הקניות 'מול כנרת' שבצומת צמח. במסגרת האירוע החגיגי, ייהנו המבקרים ממתחם מתקני מתנפחים עם מים, סדנת אפיית פיצה, פעילויות יצירה לילדים ועוד. הנהלת 'מול כנרת' קוראת לתושבי עמק הירדן ומבקרים מכל הארץ, להגיע ולהשתתף. אורית לשם, מנהלת השיווק: "מצפה לנו אירוע נהדר. אנו מזמינים את תושבי עמק הירדן ומבקרי האזור, ליהנות רגע לפני שבועות משלל פעילויות ברוח החג. מבטיחים שיהיה אירוע שמח ומהנה!"

אלסטלטן
קולולוו לשף סולטן שבתו נארימאן שנישאה בחתונה מרהיבה לעיני מעל 1000 מוזמנים

↑ סמסו מזל טוב לשף סולטאן אבו פול שהשיא השבוע את בתו נארימאן בחגיגה בהשתתפות של מעל אלף איש. על הבישולים לחוגגים הופקדו השפים של מסעדת אלסולטאן מבית זרזיר. צילום: ניזאר תזלמים.

ניקול רזניקוב, מלכת היופי של עפולה וישראל הגיעה השבוע לראשונה לכפר הנוער ויצו ניר העמק בו היא לומדת ומיד זכתה להמון המון מחיאות כפים וחיבוקים. כיאה למלכה….

סיוון-1
לפני ההרצאה שיחה צפופה בין ראש העיר של בית שאן בן שטרית לזוג העיתונאים סיון רהב מאיר ובעלה, ידידיה מאיר,

↑ בשבת שעברה פתחו העיתונאים סיון רהב מאיר ובעלה, ידידיה מאיר, סדרת הרצאות של אנשי תקשורת בכירים, שמהן ייהנו אחת בכמה זמן תושבי העיר בית שאן. את סדרת ההרצאות יזמו בעירייה כחלק מפרויקט משותף עם המשרד לפיתוח הנגב והגליל.

איש התקשורת והספורט חגי פלק נהנה בשלישי השבוע בכל רגע במהלך פסטיבל שובר מסך שנערך במכללת עמק יזרעאל. היה מחכים ומרתק.