סינמה מגדל העמק: קולנוע חדש בעיר

מסך ענק, מערכת הגברה מושקעת, ציוד יקר וחוויה קולנועית מיוחדת. תושבי מגדל העמק, תכירו את הקולנוע החדש שלכם. המסך יעלה בקרוב בהקרנת הסרט מחשמלים בו מככב טל פרידמן, שיגיע להקרנת הבכורה

ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה סייר השבוע במתנ"ס העירוני יחד עם מנהלת המתנ"ס אורית זאבי כהן ומנהלת אגף תרבות אסתר איפרגן במסגרת ההכנות לקראת פתיחת הקולנוע החדש בעיר.
במהלך החודשים האחרונים עבר האולם המרכזי שיפוץ שכלל התקנת מסך ענק, מערכת הגברה מושקעת ונרכש ציוד יקר ערך על מנת ליצור חוויה קולנועית מיוחדת למען תושבי העיר.
כידוע, במגדל העמק פעלו בעבר בתי קולנוע במספר תקופות שונות. הראשון היה 'קולנוע דליה' שמאוחר יותר החליף את שמו לקולנוע 'תמר' ושימש כבית קולנוע עירוני בשנות ה-60 המוקדמות – בדיוק במקום שבו נמצא היום קניון 'לב העיר'.
פתיחת הקולנוע הרשמית תתקיים ב-26/02 בה יוקרן הסרט "המחשמלים" בכיכובם של אלי יצפאן, שימי תבורי וטל פרידמן שיגיע להקרנה. אגב, לפני תחילת הסרט ייפגש פרידמן עם תושבי העיר ויספר על הצילומים, מאחורי הקלעים ויענה לשאלות התושבים.


אורית זאבי כהן, מנהלת המתנ"ס העירוני, אמרה: "ראש העיר אלי ברדה נענה לפניות של תושבים לקדם הקמת קולנוע עירוני, גייס את התקציב והדרוש ואנו כבר מתרגשים להנגיש שירות חדש לתושבים".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


המתנ"ס העירוני שמשמש כזרוע תרבותית של הרשות ויפעיל את הקולנוע שיכלול הקרנות של סרטים חדשים לילדים ולמבוגרים, סרטי איכות, סרטי נושא ומפגשים עם יוצרים, תסריטאים ובמאים וכן הפקת פסטיבלים ואירועים ייחודיים בתחום הקולנוע בהם ישתתפו תלמידים ותושבים חובבי קולנוע. בנוסף, במתנ"ס יקימו חדר ייעודי לחגיגת ימי הולדת שתכלול את האפשרות לצפייה בסרט.

ראש העיר ברדה בקולנוע החדש
ראש העיר ברדה בקולנוע החדש

ראש העיר הנחה את מנהלת המתנ"ס להפעיל את הקולנוע במחירים אטרקטיביים ושווים לכל נפש כולל מתן הנחה לחיילים וחיילות ולנכבדי העיקר הוותיקים.
אורית זאבי כהן, מנהלת המתנ"ס העירוני, אמרה: "ראש העיר אלי ברדה נענה לפניות של תושבים לקדם הקמת קולנוע עירוני, גייס את התקציב והדרוש ואנו כבר מתרגשים להנגיש שירות חדש לתושבים".
אלי ברדה הודה למשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל על שיתוף הפעולה לפתיחת הקולנוע ואמר: "הרעיון להקים קולנוע עלה לאורך השנים. התושבים אתגרו אותנו לפתוח קולנוע, וכעת אנו מאתגרים אותם להגיע וליהנות מהשירות ומחוויית תרבות נוספת ומשודרגת. אני מזמין אתכם להקרנת הבכורה".

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|