סימנטוב: "בניגוד להרבה קבוצות אחרות יש בגלבוע שקט תעשייתי"

הבלם המנוסה של אסי גלבוע, בני סימנטוב, מרוצה מפתיחת העונה של קבוצתו, שמרוחקת 4 נק' בלבד מהמקום השני בטבלה: "יש כסף בזמן ותנאים טובים. האווירה בחדר ההלבשה מצוינת. ההנהלה מתפקדת כראוי והמאמן נותן מעצמו מעל ומעבר ואין סיבה של נצליח"

בשקט בשקט ובלי יותר מדי רעש, אסי גלבוע מטפסת במעלה הטבלה ומתקרבת לעבר הפלייאוף העליון. למרות התקציב הצנוע, שנחשב לאחד הנמוכים בליגה א' צפון, הקבוצה של אבי דנן מפגינה עד כה עונה מפתיעה שניתן להגדיר אותה הרבה מעבר לציפיות. הקבוצה ניצחה במחזור האחרון את הפועל איכסל 0:1, וטיפסה למקום ה-8 בטבלה (17 נק'). בסיום המשחק הייתה חגיגה אדירה בחד ההלבשה, והשחקנים לא ידעו את נפשם מרוב אושר.


לפי שעה אסי גלבוע מרוחקת 4 נקודות בלבד מהרצליה שבמקום השני ו – 2 נקודות מעירוני טבריה היומרנית שבמקום ה – 5, שתי קבוצות שיש להן תקציב כמעט פי שלושה מזה של אסי גלבוע.


 

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• עדיין מסתכלים יותר למטה ולא למעלה

ואם חשבתם שההתקרבות לעבר הצמרת הגבוהה ישנה את המטרות בגלבוע אז כדאי שתחשבו שוב. "אנחנו מסתכלים עדיין יותר למטה מאשר למעלה", אומר בטון צנוע הבלם המנוסה בני סימנטוב, שנחשב לאחד השחקנים היציבים והמוערכים במועדון מאז פתיחת העונה. "במחזור האחרון עשינו ניצחון חשוב במגרש קשה. אני משוכנע שהרבה קבוצות יאבדו השנה נקודות במגרש באיכסל".

סימנטוב, שלאורך הקריירה עבר לא מעט תחנות בדרך, מסביר את סוד ההצלחה של המועדון, שלדעתו טמון בשקט התעשייתי שיש השנה בקבוצה, וזאת בניגוד גמור לעונה החולפת שהייתה אחת המזעזעות של המועדון בכל ההיבטים. "בניגוד להרבה קבוצות אחרות בליגה, כאן באסי גלבוע אנחנו נהנים משקט תעשייתי", אומר הבלם, "יש אווירה מצוינת בחדר ההלבשה. לצד העבודה הקשה במגרש, אנחנו ממש נהנים כאן במועדון. השחקנים מרוכזים בכדורגל כי יש כסף בזמן ותנאים טובים. ההנהלה מתפקדת מצוין והמאמן נותן מעצמו מעל ומעבר, ואין סיבה שלא נצליח".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הבלם הוותיק התייחס גם לשיפור ההדרגתי שחל ביכולת קבוצתו ואמר: "ההתחלה שלנו הייתה מגומגמת כי הקבוצה עדיין הייתה מושפעת מהטראומה הקשה של העונה החולפת. אבל לאט-לאט התגברנו על זה ואנחנו מתקדמים ממשחק למשחק".

לגבי שער הניצחון במשחק האחרון מול איכסל, לו היה חלק מרכזי בגול, אמר הבלם בחיוך: "השער הזה הוא חצי שלי וחצי שער עצמי. לקחתי בעיטה מ-40 מטר ואמרתי לכולם מה יכול להיות. לשמחתי הפצצה ששחררתי פגעה בראש של שחקן איכסאל ונכנס פנימה".

גם בקרב ההנהלה קיימת שביעות רצון גדולה מהתוצאות. היו"ר אוהד אפרים אמר: "המטרה הראשונית שלנו הייתה להישאר בליגה, וכל דבר מעבר לכך הוא בבחינת בונוס עבורנו. אני שמח על התפקוד של המאמן והשחקנים, שעד כה עושים עבודה טובה".            

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|