סייפות וסייפי מגידו: אלופי ישראל

הסייפים זכו להצלחות מרשימות והגיעו למקומות הראשונים במרבית הקטגוריות

סייפות וסייפי מגידו סיימו את אליפות ישראל לקבוצות שהתקיימה השבוע עם הישגים מרשימים וקטפו את המקומות הראשונים כמעט בכל הקטגוריות.
התחרות התקיימה בסוף השבוע בגני תקווה כאשר במקצה גיל 12 בנות זכו בנות מגידו שחר רוזנברג, הילה פינקס, מאיה דומן ורוני ברק בתואר אלופות ישראל.
קבוצת הבנות דורגה בתחילת התחרות ראשונות. בחצי בגמר ניצחו את מכבי חיפה ובגמר ניצחו את פתח תקווה וקטפו כאמור את המקום הראשון ואת התואר אלופות ישראל. בנוסף, שחר רוזנברג זכתה בגביע הספורטאית המצטיינת של היחידה לטיפוח ספורטאים מצטיינים.

סייפי נבחרת מגידו עד גיל 12
סייפי נבחרת מגידו עד גיל 12

במקצה לגיל 12 בנים, נבחרת מגידו שכללה את רן כספי, דניס אסוטרמוב וישי פרקר הפסידה לעכו בשמינית הגמר.
נבחרת בנות ה-14, שחר סבן, אדווה שגב ונוגה ניסימוב שהצטרפה לקבוצה (ממכבי חיפה) הן אלופות ישראל והן ניצחו בגמר את באר שבע. אדווה שגב זכתה בגביע הספורטאית המצטיינת של היחידה לטיפוח ספורטאים מצטיינים.
בתחרות לגילאי 14 בנים זכתה נבחרת מגידו שכללה את יאיר פרקר, עירד ירון, יובל בן אור וארז סוחר בתואר סגני אלופי ישראל. קבוצת הבנים ניצחו ברבע הגמר את באר שבע, בחצי הגמר ניצחו את מכבי חיפה ובגמר הפסידו לכפר סבא.
בחודש הקרוב יתקיימו 2 תחרויות בינלאומיות בפולין ובפריז וסיייפי המועדון מתכוונים להבא עוד תארים, הפעם בינלאומיים.
מנהל מחלקת הספורט במועצה האזורית מגידו, אריאל ירון: "מועדון סייפי מגידו בהובלת המאמן הלאומי נתן אביטן מגיע להצלחות והישגים מרשימים. המועדון מהווה מרכז מצויינות אזורי ומזמין ילדות וילדים מכל הסביבה להצטרף להצלחה".