סטנדאפ, מחזמר ראפ, סרנגה או רינת גבאי? – מבלים בעמק

כמדי שבוע, גם השבוע ליקטנו בעבורכם באתר עמקניוז את מיטב אפשריות הבילוי באזור העמקים. את חמישי תוכלו לפתוח בקצב היווני של סרנגה, את שישי בבילוי מוזיקלי עם מחזה ראפ מצליח ובשבת תתכוננו למפגש עם המשיח. ללוח הבילויים המלא של העמק כנסו ללינק "מבלים בעמק" כאן בעמקניוז

כמדי סוף שבוע, אנו ממליצים לכם כאן באתר עמקניוז, "מבלים בעמק" (שם תוכלו לצפות בלוח הבילויים המלא והמקיף בעמק), על מספר אירועי תרבות, מוזיקה ובידור מובילים בעמק ובאזור. יוצאים לדרך.

 • "מונו" עם סרנגה

אם אתם בעניין לפתוח את הסופ"ש בקצב יווני וים תיכוני הזמר שלומי סרנהגה שיופיע היום בבית המרזח ברמת ישי יכול להוות עבורכם אופציה מושלמת. לרגל צאת אלבומו החדש, הזמר יוצא לסיבוב הופעות ברחבי הארץ. סרנגה שכבש לאחרונה את הבמות עם המופע המצליח "שוברים צלחות", שהפך במהרה לתופעה תרבותית ייחודית בקרב הקהל, יבצע במופע החדש את מיטב להיטיו הגדולים מכל אלבומיו בעברית לצד קלאסיקות יווניות מכל הזמנים באווירה סוחפת, מרגשת ובלתי נשכחת – בליווי 7 נגנים.

• משהו קורה ב"עיר הזאת"

ממשיכים בקצב:  באולם המופעים במזרע יעלה מחר (שישי) המחזמר המצליח "העיר הזאת". מדובר במחזה שנכתב כולו בשירה ובראפ, והוא מספר על בלש ציני בעיר מושחתת שנשבה בקסמיה של אישה מסתורית המשכנעת אותו לחקור את היעלמות אחותה. העלילה מסתבכת כאשר מתגלה שהאחות נרצחה ושהאישה המסתורית לא סיפרה את כל האמת. יוצרים מבצעים: להקת הראפ "המופע של ויקטור ג'קסון" עמית אולמן, עומר הברון, עומר מור, דורית ליליין ורוני רוקט. ההצגה העיר הזאת היא מחזה פרינג' בלשי שזכה לביקורות ושבחים. בשנת 2014 קטפה ההצגה את פרס קיפוד הזהב בארבע קטגוריות (מחזאי השנה, במאי השנה, מלחין השנה ועבודה קבוצתית). באותה שנה השתתפה ההצגה בפסטיבל אדינבורו.

 

• משיח בא

אם אתם יותר בעניין של צחוקים ו'פאן', אודי כגן, כוכב ארץ נהדרת, משיח וגב האומה, שפרצופו השתלט לאחרונה על מסך הטלוויזיה שלכם, הוא בבחינת מנייה בטוחה עבורכם, חובבי ז'אנר הסטנדאפ. כגן יוצא לראשונה במופע יחיד. ההופעה תיערך בשבת בפאב הפינה בחמדיה.

• "רינת והמכבים"

ומה עם הילדים? גם לזה יש פיתרון. ביום שני מגיעה ליפעת ההצגה "המכבים" מחזמר מקורי בה משתתפים בין היתר כוכבת הילדים רינת גבאי, צביקה הדר, דנה פרידר, ליבי רן, אסף הרץ וגיל קפטן. המחזמר מביא לקהל הצעיר את סיפור הגבורה המוכר בדרך מקורית, קצבית, מוסיקלית ומהנה.