"סחבקים": כשקובי מגבעת המורה פגש את פרופ' אמיר חצרוני

מפגש הומוריסטי ושנון נערך אמש בתל אביב בין קובי בלולו, סטנדאפיסט- בן גבעת המורה, לפרופ' אמיר חצרוני שהחל בקריירה של קומיקאי

סטנדאפיסט, בן למשפחה מרוקאית מגבעת המורה פוגש פרופ'. נשמע כמו התחלה של בדיחה? אז זהו שלא. במקרה של קובי בלולו, שגדל והתחנך בשכונת גבעת המורה בעפולה ונפגש אמש עם פרופ' אמיר חצרוני במסעדת "לונה פיינה" בתל אביב, הבדיחה הפכה למציאות ומפגש הומוריסטי חסר גבולות.
"מדי פעם אני עובד במסעדה הזו ואתמול יצא לי לפגוש את פרופ' חצרוני שמצליח להרגיז כמות אדירה של גולשים בישראל. הייתה לנו שיחה שתובלה בעיקר בהומור וכמובן שלא ויתרנו על צילום סלפי משותף.
בהמשך הוא העלה פוסט בסגנון שהוא רגיל להעלות, אבל שאותי באופן אישי הצחיק מאוד. הסתבר לי שהוא גם מכיר את אחי, הבמאי רפאל בלולו. פרופ' חצרוני החל לאחרונה לעלות על במה ולעשות סטנדאפ – כך שהיה לנו נושאי שיחה משותפים ושיתפנו חוויות מהעבר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הוא התרשם בעיקר מהעובדה שאני מסוגל לשוחח באנגלית רהוטה וזה הצחיק אותי מאוד. מכאן אני מזמין את תושבי עפולה והעמקים להגיע ולצפות בסטנדאפ שאני עושה בתל אביב. תבואו, יהיה כיף".
במקביל, חצרוני "התרשם" אף הוא מהמפגש עם בלולו ובעקבות זאת העלה לפרופיל הפייסבוק שלו פוסט בזו הלשון: "הערב פגשתי אדם מוזר: קובי בלולו, מרוקאי עם תעודת בגרות! נולד בעיר הפיתוח עפולה להורים שהגיעו לישראל בזכות חוק השבות המזעזע. היה כתוב בכוכבים שיהיה פועל טקסטיל במפעל כיתן, אבל אז הגיעה ההצלה: בריטית שנשבתה בקסם המזרח. מכאן קצרה הייתה הדרך לקריירה עסקית מזהירה בישראל ובמזרח הרחוק, לימודי בישול בקורדון בלו וקורס חובשים. היום הוא יזם קולינארי וסטנדאפיסט שמופיע באנגלית. בתמונה – אני וקובי. שימו לב איזה שיער מדהים יש לי בהשוואה אליו, ובכל זאת הוא גמר עם בריטית ואני עם ערביה".